{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.231 visninger | Oprettet:

Trådløs streaming af musik? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg er på udkig efter noget trådløs streaming, og har haft kigget på Sonos, men vil ikke ofre så mange penge på det lige nu.

Er faldet over denne ((link fjernet) fra hifiklubben, og jeg vil bare lige høre om den virker fint nok, eller om man skal holde sig fra den??

Vil også gerne høre flere forslag på nem trådløs streaming i den prisklasse: 500-700 kr.

Mvh Morten P


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trådløs streaming af musik?
  • #1   26. sep 2011 En Squeezebox Duet kan findes til det nævnte prisleje - og jeg er da ihvertfald ganske tilfreds med det smiley
    Endnu bedre bliver det hvis du har en smartphone og investerer i programmet "Squeezecommander" til den nette sum af et par og 20 kr.

    Og så er den heller ikke begrænset ved en vis rækkevidde, da det hele kører over enten WIFI eller LAN. (Alt afhængig af hvad du har, og hvad du sætter den op til). Jeg kører min over WIFI og kan derved styre musikken på hele matriklen, ligegyldigt hvor jeg befinder mig.

    http://hifigalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=29875


  • #2   26. sep 2011 Hej, tak for de hurtige svar.

    Har kigget på den Apple Airport Express, og den lokker lidt må man sige.
    Har kun ét spørgsmål og det er, skal man have sin computer tændt med itunes åben for at kunne spille trådløs.
    Jeg har nemlig Iphone, og vil derfor gerne kunne spille direkte med den, når man går rundt i lejligheden og hører musik.

    Morten P


  • #4   27. sep 2011 Uden at have min computer tændt?

Kommentér på:
Trådløs streaming af musik?

Annonce