{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

kan den her reciver anbefales? {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

det er den jeg snakker om kan den anbefales er der nogle som har prøvet den. det jeg skal bruge den til er at se dvd film med og høre lidt musik. jeg har en dali sc-8 center tror jeg den heder og så 2 mission gulv højtaller og så skal jeg have mig en cerwin vega subwoffer den med 2 gange 8tommer bas. og så har jeg 2 små dali concept 1 bag højtaller pls hjælp mig.
kan den godt trække det og er det en god forstærker er der nogle som eventuelt selv har den så skriv jeg ville være glad for at se hvad i har den trækker. ?

pls HJÆLPP


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan den her reciver anbefales?
  • #1   27. jun 2007 Halløjsa, Jeg har den selv smiley

    Rigtig fin forstærker, Jeg er meget glad for min.. Den er lille, Kompakt, Flot og stilet design..

    Jeg trækker mine 2stk Audiovector C2 MkII på den, og bruger den hovedsageligt til stereo.

    Jeg har dog også før haft spændt 2stk Cerwin Vega VE-12F'er på den, den klaret det ok, men indrømmer den kom til at svede en del og havde ingen kontrol over vega'erne.. men helt klart en fin forstærker til mindre højttaler, hvor der efter min mening er satset rigtig godt på lydkvaliteten smiley


  • #2   27. jun 2007 køb hellere en denon1907 til 3000 kr 7 x 85 watt

Kommentér på:
kan den her reciver anbefales?

Annonce