{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.105 visninger | Oprettet:

DACMagic kan den bruges til det her? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Overvejer en Cambridge Dacmagic.

(link fjernet)

Men jeg synes det svært at få noget specifik at vide om det der med at den kan sende surround lyden videre som pass through uden at behandle det?? Har læst tests og manualen og synes ikke det er så tydeligt igen.

Jeg har tænkt mig at køre et hdmi kabel fra min htpc til min surround receiver med billedet og så enten koax eller optisk fra htpc til dacmagic og så igen videre til receiver.
Men kan dacmagic'en med sikkerhed videresende surroundlyd f. eks DTS uden at den nedsampler det til stereo? For så undgår jeg nemlig at skulle skifte kabler eller indstillinger hver gang jeg skal vælge mellem musik og film... Behøver ikke hd lyd da jeg kun har film på min htpc med alm DTS Core 1.5 Mb/s

Skal også lige høre om der overhovedet er nogen forskel på sådan en konverter og det indbyggede lydkort på bundkortet i en htpc?
For på min htpc kan jeg via kontrolpanel vælge at sende lyden afsted som 24bit/192kHz så vil jeg få noget ud af at det lige ryger en tur i gennem dacmagic'en? ...

PS. Det skal helst være en tydelig forskel man kan høre, ikke sådan noget ligesom at sammenligne 2 højtalerkabler f. eks et til 100 kr./meter og et til 150 kr./meter...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DACMagic kan den bruges til det her?
Kommentér på:
DACMagic kan den bruges til det her?

Annonce