{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

Reciever effekt {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg går og kigger lidt på at opgradere til surround, men budgettet er ikke uendeligt, desværre.

Jeg kigger lidt på Yamaha RXV463B, men jeg kan ikke helt finde ud af om den har effekt nok til at trække mine Dali 606 godt nok, da jeg ikke kan finde rundt i deres mange måder at opgive watt på.

En af de ting der tiltaler mig ved den receiver er mikrofonen til autoindstilling, men jeg kender ikke deres lyd...

Alle input er velkommen angående receiver i den billige ende, med lidt god lyd, og lidt effekt.

Jeg kan godt li lyden af min NAD forstærker, så noget i den stil, også effektmæssigt passer fint smiley

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reciever effekt
  • #1   18. feb 2009 vil nok mene yamaha og nad og denon er det bedste

  • #2   19. feb 2009 mike, ja hvis man ikke har kigget andre steder end hifiklubben

    dali kan jo køre med meget andet


  • #3   19. feb 2009 Jamen umiddelbart ville jeg gerne holde det under 3.000,- i hvertfald

    Tænkte godt at de nok var lidt strømsvage, specielt når man kommer fra NAD og deres effektopgivelser.


  • #4   19. feb 2009 bjørn, det er korrekt antaget idet nad er ret kraftige på strømsiden

    men du vil også finde ud af at når du skifter til et andet produkt at nad har en tendens til den lyse og lidt skingre side, jeg havde selv nad før i tiden, jeg havde evidence 470, 2 nad 214 effekt, 1x114 kontrol og en 514 cd, dem kørte jeg så på mine evidence med 4x80watt i 8 ohm, det kunne spille højt, men man fik ttalt ondt i hovedet af det, så skiftede jeg over til en linn klassik music system, det spillede lige så højt, og havde faktisk mere styr på sagerne, og man fik IKKE omdt i hovedet, så det var sgu et bedre køb, og den var opgivet til 2x35watt tror jeg

    så strømstyrke er IKKE alt, det er mere hvordan det hele bliver leveret, og hvad brug man har for det


Kommentér på:
Reciever effekt

Annonce