{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.536 visninger | Oprettet:

aktiv subwoofer! {{forumTopicSubject}}

Hey hg jeg har tænkt lidt over at enten at købe en aktiv sub eller selv bygge den, men har ingen ide om hvad jeg skal købe af mærke`? går efter en masse dyb bass (; nogen ider til enten hvad for en enhed eller hvad for en sub? skal helst være en 12" (;


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aktiv subwoofer!
  • Parion .
    Parion . Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 121
    #1   19. okt 2011 Tjaa det er jo flere ting som spiller ind. Du kan også sagtens få dyb bass ud af en 10" men det spiller bare ikke så højt så pga fysisken love.

    Hvad ligger dit budget på? Og er det kun dyb bass du går efter også er resten ikke så vigtigt eller? Vi skal have lidt mere at gå efter. Umiddelbart lyder det som en 15" aktiv cw er noget for dig. Kan fås til et par tusind brugt +/-


  • #2   19. okt 2011 Andre S:
    udstemme for at reklamere for salg i forum... læs reglerne...


    hvor stort er dit rum... ?
    er det 20m2 er en 15'' CV sgu nok i overkanten... jeg har selv haft en 8'' aktiv subwoofer fra et Dali surround sound dengang jeg boede i 1 værelses på 28m2, og den kunne satme få brummet noget da...

    så jeg vil mene at i stuen kan man tit ''nøjes'' med en 8'' eller en 10'' subwoofer, det er typisk nok til den almene bruger...


    og en anden ting er, at jeg så synes at aktive subwoofer er bedst til film, har endnu ikke oplevet en (i et prisleje der er til at betale) som gør det godt til musik, det giver typisk for meget brum i stedet for det kick man gerne vil have...
    så jeg ville i stedet kigge efter nogle andre front højtalere... ? måske nogen med dobbel 10'' / 12'' eller enkel 15'' hvis de også skal bruges til musik...


  • #3   19. okt 2011 jamen har to cw cls15 men vil gerne ha noget mere så bare den kan spiller noget dyb bass (; men har bare ikke rigtig hørt så godt om dem (;

Kommentér på:
aktiv subwoofer!

Annonce