{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktiv subwoofer forstærker.
  • #1   8. aug 2012 Du kan finde en billig brugt PA forstærker også smække et delefilter på. Men hvad er dit budget og hvad er dit mål ?? Er det fordi du har en enhed til at ligge, eller du bare vil gøre det for sjov skyld ?
    Man kan nogle gange finde fede subs til fornuftige penge, hvor man ikke har en chance for at bygge dem ligeså gode selv. Har set en del fede velodyne subs i på ebay til fine priser.


  • #2   8. aug 2012 For at prøve det, kan ske det fanger mig ligesom det gjorde da jeg hørte cerwin vega første gang, Samt jeg har tit nogle løse enheder hjemme, som kunne være sjovt at smide et passende kabinet med en forstærker bag, og vil helst have en subwoofer forstærker, da jeg ikke aner en pind om delefiltere..

    - Ja, bare noget sjov/hygge noget :b


  • #3   8. aug 2012 Hvis du ikke laver kabinettet efter enheden, så kan det lyde af H-til. Du kan ende op med den spiller 80 db ved 30 hz og 100 db ved 50 hz. Den vil lave en masse larm ja, men hvis du vil lege med det, så brug nogle timer (dage) på at sætte dig lidt ind i det, når nu du har interesse for det. Jeg vil godt hjælpe dig og finde nogle ting du kan læse hvis du er interesseret, så kan du bare sende en pb.
    Hvis du vil have en forstærker med indbygget delefilter kan du vælge sådan noget som hypex http://www.frequence.dk/sites/hypex.htm.
    Du kunne også vælge at købe en subwoofer som samlesæt hvor du selv bygger kasen og det hele efter tegninger og diagrammer. www.danskaudioteknik.dk/ plejer at have sådan noget.
    Som du kan se så løber det på, hvis du vil have en 400watt hypex er det ca 3 K .. Så skal du have en god enhed, det er måske 1500 kr og du skal bygge kassen måske 500 kr .. Så har du brugt 5 K .. Det kan man få en fin brugt sub for :). Ja det kan også gøres billigere .. Fik en enhed bank den i et kabinet du har og smid en bilforstærker på siden og en 220 volt/12 volt omformer = Bum bum smiley


  • #4   8. aug 2012 Hvis den skal sættes til en suround sound forstærker, så kan du bruge en PA effekt til din enhed. det gjorde jeg nemlig.

  • #5   8. aug 2012 Bare hygge projekt :b det skal gerne være i stil med cerwin vega smiley

    - Jeg kan ikke se det første link, men, ja jeg laver nok en kasse der passer til enheden. jeg vil rigtigt gerne have en ordenlig stor subwoofer smiley


  • #6   8. aug 2012 Du har vist for meget "Back to the future 1" for mange gange.

    Men giv den gas med en Ordenlig horntragt.

    Eller Prøv at finde tegninger på Tuba30


  • #7   8. aug 2012 Wtf?s;

  • #8   9. aug 2012 højtalerbutikken, har nogle forskellige smiley

Kommentér på:
Aktiv subwoofer forstærker.

Annonce