{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

Afstemninger? {{forumTopicSubject}}

Til crewet:

Jeg forstår ikke helt afstemnings systemet... Man har et begrænset antal Ekstra høj stemmer, tydeligvis for at undgå snyd og svindel... Men hvis man har været medlem af forummet i længere tid, så begynder man jo altså at løbe tør! (Der er trods alt en del anlæg der fortjener en ekstra høj... smiley

Mit forslag er derfor, at man for hver måned man har været medlem, optjener en ekstra stemme eller hvor mange crewet nu mener der skal til?

Og stadig en lille opfordring til et mere opløst afstemnings system, med flere niveauer! Der er jo fandme kilometer stor forskel fra en middel til en lav, og der ligger altså en del brugere som ikke fortjener en lav, men heller ikke en middel osv.!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afstemninger?
  • #1   28. apr 2007 vil også mene at dem som har været her i længere tid skulle kunne optjene en ekstra høj,
    men kunne det ikke være vis man vinder i en udfordring?

• #2   28. apr 2007 Kasper H.
    Der er jeg faktisk lidt modstander af det du siger med at man skal kunne vinde en ekstra-høj ved at vinde en udfordring, det syntes jeg ikke da det ikke er alle der har råd til et fedt/godt anlæg, syntes helere som micma18 fårslår at man kan få en ekstra-høj for vær månede man er her inde.

• #3   28. apr 2007 chris: på den måde som micmac forslår kan alle netop hurtigt få flere X-høj stemme, bare fordi man ikke har et anlæg til 50.000 kan du da udfordre andre som ligger i samme niveau som dig, der er jo rigtig mange anlæg her inde, så kan ikke se hvorfor?

• #4   28. apr 2007 Se det lyder jo brugbart! Ikke så dum en idé!!!

• #5   28. apr 2007 Ja det er der men, det er ikke altid at den person er på i de 7 dage hvor fresten løber til at acceptere
    .

• #6   28. apr 2007 kan gidt se problemet som micma18 siger,
    både det med X-høj. men også det med at stemmefordelingen.

for at starte et sted.nogle vil altid misbrug stemmesystemet.
    og folk kan bare ikke acceptere en middel,
    og ser man det over en større kam,
    vil jeg nok sige at mit anlæg er en middel.

for der er virkelig nogle super fede setups herinde.(X-høj)
    og så er der nogen lige under(høj), og så er der sådan en
    lidt mere "standard" opsætning som mit.(middel)

MEN, så er der kun lav til resten, og det er for lidtfor man kan godt have et fedt setu, med lorte højttalere,
    eller er lort setup med lækre højttalere, og det vil så ende med LAV stemme.

MEN MEN MEN, hva så med de der super lorte bræk mini-anlæg fra aldi.

ja, i første omgang skulle de slet ikke være kommet ind.

men det er de jo kommet, og så kommer deres venner og giver dem en x-høj, og derefter, kan man ik bruge stemme systemet til en skid. desvære.

• #7   2. maj 2007 vil give dennis ret.
    der er så mange som hører hjemme på scootergalleriet

Kommentér på:
Afstemninger?

Annonce