{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Michael B
Michael B
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

??.. sker der? {{forumTopicSubject}}

okey. vil lige se om jeg kan forstår det her så??..

I har afvist mig? uden at skrive hvorfor??.. er i lige så små børn som dem på scootergalleri der bare afviser uden grund.. helt ærligt.. jeg gik her ind fordi jeg troed det var nogle seriøse folk der sad her!.. men det er det åbenbart ikke??..

Svar meget gerne på det!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ??.. sker der?
  • #1   18. jan 2007 Hey!

Er lige logget på, så har ikke set hvad du forsøger med... Men, de normale problemer ligger i for lidt tekst, for få billeder, eller for meget tekst uden billeddokumentation osv... osv....

Prøv da igen!

• #2   18. jan 2007 Ps.

Du får nok ikke flere tilhængere ved at "svine" andre brugere til!

• Michael B
    Michael B Tilmeldt:
    aug 2005

#3   18. jan 2007 Hey..

Jeg havde en 6 billeder og det tekst man nu kan skrive.. det var en "bærbar mini bio" som bestod af min psp og hovedtelefoner og mine film.. ikke fordi det er det vilde.. men det er da ikke så dårligt at man burde afvise?.. 6 billeder mente jeg selv var nok for ellers ville det bare blive det samme hele vejen ignnem smiley

Prøver igen i morgen.. det tag bare sin tid at ligge billeder ind og skrive

• Michael B
    Michael B Tilmeldt:
    aug 2005

#4   18. jan 2007 Nej det er nok rigtigt.. men man kunne nok godt starte en diskotion ;).. på et pænt plan ;)..

Men bliver irreteret når folk ikke skriver hvorfor.. hvis de skrev hvorfor kunne jeg rette det jo ;)..

• Michael B
    Michael B Tilmeldt:
    aug 2005

#5   18. jan 2007 forresten et nice anlæg.. fik en gang et link ind til det af en ven.. og det var fået meget ros af venner fra min side ;)..

• #6   18. jan 2007 Jeg takker for de rosende ord smiley

For at være kritisk, og for at hjælpe dig lidt, lyder min dom som følger:

Det ville det være en god idé at have en form for visuelt med. I form af tv eller lign.

En psp og hovedtelefoner er blot katagoriseret som en afspiller i denne verden. Og derfor er der mange som afviser pga. du har skrevet "mini-bio".

Dine dvd-film er sikkert fine nok, men dem kommer du ikke ind med... Du kan efterfølgende oprette et album til alle dine film! Evt. som her:
    http://www.hifigalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=20

Dette var mine ord, men hgeld og lykke imorgen!

• Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator

Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.481
    #7   19. jan 2007 vil også sige at en psp ikke just er hifi..... nok den største grund til at du ikke kom ind...

og 6 billeder er just ikek meget.

• Michael B
    Michael B Tilmeldt:
    aug 2005

#8   19. jan 2007 Nej men til en start vil jeg da sige. har kigget lidt på andre.. og vil sige der er mange som har gjordt meget ud af det.. og andre som bare har en boomblaser.. :S.. jeg har os et mega anlæg.. men det kender jeg ikke navne på, kunne måske fyre op under det

• #9   19. jan 2007 Jeg sidder selv med en PSP i hånden lige nu, og vil heller ikke kalde det en bio

• #10   19. jan 2007 Jamen så smid da højtalerene ind, det kunne jo være nogen kunne navnet på dem

• #11   19. jan 2007 En psp?? Nu må du sku lige samle sutten op...;O) Den kommer du altså ik ind med.. hva faen har det med hi-fi at gøre.. nå men fortsat god aften...

Kommentér på:
??.. sker der?

Annonce