518 visninger
|
Oprettet:
??.. sker der? {{forumTopicSubject}}
okey. vil lige se om jeg kan forstår det her så??..
I har afvist mig? uden at skrive hvorfor??.. er i lige så små børn som dem på scootergalleri der bare afviser uden grund.. helt ærligt.. jeg gik her ind fordi jeg troed det var nogle seriøse folk der sad her!.. men det er det åbenbart ikke??..
Svar meget gerne på det!
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 18 AV-enheder: 6 Emner: 50 Svar: 418
Er lige logget på, så har ikke set hvad du forsøger med... Men, de normale problemer ligger i for lidt tekst, for få billeder, eller for meget tekst uden billeddokumentation osv... osv....
Prøv da igen!
feb 2006
Du får nok ikke flere tilhængere ved at "svine" andre brugere til!
aug 2005
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
Jeg havde en 6 billeder og det tekst man nu kan skrive.. det var en "bærbar mini bio" som bestod af min psp og hovedtelefoner og mine film.. ikke fordi det er det vilde.. men det er da ikke så dårligt at man burde afvise?.. 6 billeder mente jeg selv var nok for ellers ville det bare blive det samme hele vejen ignnem
Prøver igen i morgen.. det tag bare sin tid at ligge billeder ind og skrive
aug 2005
Men bliver irreteret når folk ikke skriver hvorfor.. hvis de skrev hvorfor kunne jeg rette det jo ;)..
aug 2005
feb 2006
For at være kritisk, og for at hjælpe dig lidt, lyder min dom som følger:
Det ville det være en god idé at have en form for visuelt med. I form af tv eller lign.
En psp og hovedtelefoner er blot katagoriseret som en afspiller i denne verden. Og derfor er der mange som afviser pga. du har skrevet "mini-bio".
Dine dvd-film er sikkert fine nok, men dem kommer du ikke ind med... Du kan efterfølgende oprette et album til alle dine film! Evt. som her:
http://www.hifigalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=20
Dette var mine ord, men hgeld og lykke imorgen!
Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.481
og 6 billeder er just ikek meget.
aug 2005
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 2 AV-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 170
nov 2005
Følger: 8 Følgere: 7 AV-enheder: 1 Emner: 54 Svar: 838
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 5 AV-enheder: 2 Emner: 7 Svar: 57
??.. sker der?