{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Et godt tilbud :) {{forumTopicSubject}}

Jeg vil bare dele et godt tilbud med jer herinde smiley
Tag det ikke som en salgs annonce, det er ikke min.
jeg tænkte bare at prisen er god og da jeg selv har hvad jeg skal bruge kunne det være nogen af jer kunne bruge sådan en smiley

https://www.dba.dk/forstaerker-parasound-hca/id-1087225971/?utm_source=DBA_SearchAgent&utm_medium=email&utm_content=listingUrl_1&utm_campaign=VersionB


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et godt tilbud :)
  • #1   24. jan 2022 Lyder som et godt bud på en High-End forstærker og da den er ændret ifg. anbefalingerne fra mande bag konstruktionen og den er Recap med RIFA så vil der være et godt køb som jeg klart kan anbefale.
    PS. Bare lige, Jeg har intet med den annonce at gøre bare lige så nogen ikke tror jeg er ved at sælge ud smiley
    Det var sku da noget for dig Emil... en opgradering og du bør kunne sælge din egen uden den store tab.


  • #2   24. jan 2022 Ja det kribler også lidt i mig, men jeg er nu tilfreds med min 1500.
    Jeg orker heller ikke at forklarer konen når jeg nu ikke har haft 1500 så længe.
    Men et godt tilbud jeg lige ville dele.


  • #4   24. jan 2022 Det må vel være højeste bud under 4000?
    Ellers er det jo en auktion uden udløbsdato?
    Jeg kan jo spørge ham smiley


  • #5   24. jan 2022 Der står HBO altså højeste bud over.
    Det er en Forstærker der har godt styr på højtalerne men at påstå at der ikke findes nogen der er bedre er nok at gå lidt rigeligt langt...

    En fortælling fra en tidliger forhandler og bekendt fortalte mig at han havde en sådan Parasound HCA-2200II og en større Mark Levinson (huske ikke hvilke men det var en 23 eller 332) på et sæt Infinity IRS BETA og der var hans klare holdning at Parasound gav bedst og strammeste bas frem for ML hvilket trodsalt er en forstærker til over dobbelt pris. Men hver sin holdning..


  • #6   24. jan 2022 Ok fedt at hører om det ,men end minus er vel at den ikke er strømbesparende og brug vel meget strøm ikke smiley

  • #7   24. jan 2022 Indgangs trinnet er altid tændt så jo den bruger da lidt selv om den er i standby
    Men så slemt er det vel heller ikke for at få en god forstærker.
    Jeg har sådan en måler så hvis du vil vide det så kan jeg da undersøge det nærmer ?
    Tænker den bruger 15-20 watt i standby og tændt omkring 50Watt i tomgang (gætter jeg på) men du kan jo slukke helt for den så der ingen standby forbrug er, så tager det bare lidt ekstra tid før den spiller optimalt (opvarmning)


  • #8   24. jan 2022 #5 ja jeg overså vist en mindre detalje smiley

    Nå men så ved man reelt set ikke om manden vil have 15000 for den?
    Beklager jeg tænkte at han havde sat en pris han var villig til at sælge den for.

    Hvis jeg vil sælge noget for 5000 sætter jeg ikke prisen til 2-3000 for at se hvor længe det tager folk at ramme min pris.
    Så jeg tænkte at han ville have omkring 4000 for den.


  • #10   24. jan 2022 #9 ikke for at være ordkløver men smiley
    Hvis 4000 er en mindste pris vil han vel også gerne sælge den for 4000?
    Men han vil bare gerne have mere end 4000 ( hvilket jeg godt kan forstå) så hvorfor ikke sætte prisen til fks 6000 hvis det er det han gerne vil have, så har folk da mulighed hvor at vide hvad han gerne vil have for den.

    Hvis du tager i bilka for at købe et tv og prisen er 5000 skal du jo ikke gætte på om prisen i virkeligheden er 7 eller 8000.


  • #12   25. jan 2022 Den er solgt er det en her fra der har nuppet den ?

  • #13   25. jan 2022 Hej Ikke mig ,så fik han 900 kr mere ude af det ,,, smiley

  • #15   31. jan 2022 priser på hifishark svinger men billigst er omkring 6800 og til 11000kr så hvis den er købt for 4900kr og recap med RIFA +modifikation så må det betegnes som billigt.

    Per F var det dig der løb med den ?


  • #16   31. jan 2022 Nej ,men må indrømme at jeg har kigger på det i lange tid ,men passe bare ikke ved mig .
    Så god at den er solgt smiley


Kommentér på:
Et godt tilbud :)

Annonce