{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Parion .
Parion .
Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 121

Forskellig opførsel fra admins på gallerierne? {{forumTopicSubject}}

Jeg bruger primært baboom og hifigalleri, og oplever tit at hjælpe admins på baboom er noget mere arrogant i deres væremåde og smider folk i fryser for ingenting. Jeg har ikke oplevet det mindste her på hifigalleri, så vidt jeg husker.
Jeg har endnu ikke haft brug for at kontakte en hjælpe admin her på siden men på baboom det er nærmest umuligt at byde ind med forslag til forbedringer eller forsøge at gøre dem opmærksom på at her har vi måske et problem som er værd at kigge på. Jeg går selv ind for en venlig tone og at hjælpe andre hvis jeg kan men det er svært at spore ved HA´s på baboom. Syntes tit det ender i magtmisbrug fremfor at sige det pænt til folk, at der er noget som ikke helt følger reglerne. Måske det bare er mig.......

Er der andre som kan nikke genkendende til dette?

Det er ikke hetz på hjælpeadmins, overjever bare at bruge hifigalleri mest muligt fremover smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskellig opførsel fra admins på gallerierne?
  • #1   27. jan 2012 Der er en kæmpe forskel på her hifi og baboom.

Der er ikke så mange "børn" her inde så det er nok det der gør forskellen hehe.

• #2   27. jan 2012 Den bedste dommer i en fodboldkamp, er den dommer, man ikke ligger mærke til.

Samme opfattelse har jeg af HA'erne.

Skulle alle regler i brugerbetingelserne overholdes og reguleres af HA'erne til punkt og prikke, ville fleksibiliten, debatten og morskaben gå lidt af at være på siden for mit vedkommende. Det ville med andre ord være spild af min tid...

• #3   27. jan 2012 synes selv HA'erne er lidt for slappe herinde... og det behøves ikke gå ud over morskaben eller fleksibiliteten...
    sådan noget som handle i forum ses tit, hvilket jeg synes ødelægger forummet...

men er faktisk meget enig med at den bedste dommer er den man ikke lægger mærke til... men derfor skal man ikke stå passivt på sidelinien...

den største forskel mellem HFG og Baboom er nok at på baboom er der flere brugere... og med flere brugere i flere aldersgrupper vil der være folk der ikke synes reglerne gælder for dem, og når en HA har mødt sådan en arrogant idiot en små 20-30 gange, så har man nok ikke så meget tålmodighed over for brugere som måske ikke altid er sådan, og så fremstår HA'erne som magtliderlige... men ærlig talt er tålmodigheden nok bare brugt op...

• #4   27. jan 2012 Er selv på MCG, så ved godt hvem du snakker om Bagsi. smiley

Og ja, HA'erne her inde er slet slet ikke nær så strenge og "regelryttere" agtige, men der kunne godt være "en smule" mere opmærksomhed omkring det. smiley

• #5   27. jan 2012 nu er det også almindelig viden at HA'erne herinde også har andet at tage sig til end lige at være på galleriet hele tiden... smiley

• #6   27. jan 2012 politi er ikke ens !

• #7   27. jan 2012 jeg synes ikke rigtig der er brug for HA herinde

brugerne herinde er faktisk rigtig gode til at holde det RIMELIG sobert, vi har alle brug for at komme af med luft ind i mellem, det skal der OGSÅ være plads til, så længe det ikke bliver personligt

sagen er bare, at jo mindre man ser HA blande sig, jo bedre bliver forum faktisk

i min verden er HA en bruger som alle andre og bør stadig indgå i de daglige fora diskutioner.

jeg har selv været HA på et andet galleri, der gjorde jeg meget ud af STADIG at være en del af brugerne, og ikke bare blive en som sidder ovre i hjørnet og kigger på forummet og kigger efter folk man kan give en tur i fryseren.

det er i min verden den forkerte måde at svinge dirigentstokken.

• Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator

Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.481
    #8   27. jan 2012 <i>"den bedste dommer er den der ikke bliver set"</i>

tager det som et kompliment smiley

1. vil jeg sige. ja, vi kan ikke sidde her hele tiden, og selvfølgelig misser vi nogle ting som vi ikke lige ser, kan ske, derfor vil jeg opfordre jer til at skrive en PM til en af os 2 HA'ere, så vi hurtigere kan klare problemet, hvis det altså er et problem.

2. omkring vores aktivitet, har i som brugere ingen anelse om hvad vi laver, nogle gange er vi hurtigere end jer til at rydde op, så I ikke opfanger "ulovlighederne", dette er heller ikke et emne der skal diskuteres i et offenligt forum.

3. Jeg har været HA her på HFG i omkring 5 år nu, og har ryddet meget op. og vi er så heldige at vi har nået et punkt, hvor vi har mere voksne mennesker her inde. som kan snakke pænt osv. selvfølgelig er der nogle som ikke forstår sig socialt. og dem prøver vi så vidt muligt at få fat på, igen her kan i hjælpe med at sende en PM. med et link. og så vil der blive kigget på det. asap.

4. om vi er regelryttere, og strenge tja. vi råber ikke i forummet, og hvis du ikke har personlig erfaring omkring dette, har du nok ikke lavet noget lort smiley

5. største forskel på Baboom og hifigalleri ligger i tallet
    Hifigalleri har 20942 brugere
    Baboom har 77306 brugere
    altså cirka 4 gange så mange og største delen er unge.
    Hifigalleri har 2 Hjælpere
    Baboom har 8 hjælpere.

16 øjne ser bedre end 4

6. Ved personligt, at jeg prøver selv at "være" en bruger når jeg bruger forum.. altså jeg blander ikke arbejde med fornøjelse.

7. Hvis i har brug for at snakke om vores indsats, ris/ros, skal i aldrig holde jer tilbage, skriv til os smiley

//Holger

• #9   27. jan 2012 prøv kattergalleri.. sindsyge kattedamer, de får kattedamen fra simpsons til at se normal ud...
    der bliver du frosset for et godt ord, er helt stoppet med at bruge det pga de latterlige HA'er

• #11   27. jan 2012 Jannik S:
    helt enig... kattegalleri er hysterisk... du må ikke engang være uenig derinde så bliver du frosset... vanvittigt...

• #12   27. jan 2012 ved ikk hvor mange forum emner og markedsannoncer jeg har fået fjernet pga en eller andet lille latterlig fejl i dem, burde kræve mine penge tilbage for tilmeldningen på kattegalleri

• #13   27. jan 2012 kender er par stykker der har haft samme problemer derinde

Kommentér på:
Forskellig opførsel fra admins på gallerierne?

Annonce