{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.032 visninger | Oprettet:

Sidder bare og drømmer... {{forumTopicSubject}}

Jeg faldt forleden over denne her forstærker under Vassago's brugte lager. Jeg blev med det samme forelsket i dens udseende og vidste, at hvis vassago har sådan en brugt, til 9k må det være noget der er værd lige at læse lidt om.

Jo mere jeg ahr læst jo mere er jeg blevet forelsket.

http://www.pathosacoustics.com/classiceng.htm

I udsalg ligger sådan en svend på 15-16 kilo, så den er ikke helt billig.
En machende CD afspiller kan ses her og den koster det samme:
http://www.pathosacoustics.com/indexeng.htm (næst øverste nyhed)

Det hele grunder i at jeg er en lille smule ked af at min technics forstærker røg på hylden da jeg skulle have plads til en Pioneer snurre rundt fætter. Pioneer'erens stereo egenskaber er slet ikke i samme klasse som den jeg havde stående fra technics. Målsætningen har derfor hele tiden været at når mig og tøsen flytter i noget større, skulle min nuværende oprettede hjemmebio fortsætte som det ser ud (måske nok krydret med en 40" et eller andet fladt, og en audio pro subwoofer jeg burde modtage i denne uge), og så skulle jeg have et seperart stereo setup.

Egentligt ville jeg have genbrugt min technics forstærker, men den her Pathos fætter er godt nok umådeligt interessant.

Tanken var så at den skulle parres med en god reol højttaler for at holde det nogenlunde kompakt.
Ideelt ville jeg nok gå efter Gamut L3, men grundet den "relativt" høje pris ville Phi3 være en oplagt kandidat.
Det skulle naturligvis være i Zebrano "farven".
De står til ca 12.000 for et sæt.
(link fjernet)

Det var bare lige det jeg sidder og drømmer om for tiden. Jeg fik en lyst til at dele det med jer andre, så kan i jo kommentere hvis i vil.

Det er ikke noget jeg ville gå ud og købe lige nu og her, så alternativer er ikke så relevant.

Men hvad går i og drømmer om, hvis i skulle forkæle jer selv?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidder bare og drømmer...
Kommentér på:
Sidder bare og drømmer...

Annonce