{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man trække 2 kabler fra hver udgang til en højttaler og få mere effekt
  • #1   29. dec 2018 Nej det ville der ikke komme mere ud af.

  • #2   30. dec 2018 Absolut nej

  • Jørgen M
    Jørgen M Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 57
    #3   3. jan 2019 I princippet ja, men du skal lave det, som hedder en brokobling. Det kræver dog, at forstærkeren er forberedt på det. Med en almindelig stereo-forstærker vil det som regel gå galt.

  • Jørgen M
    Jørgen M Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 57
    #5   3. jan 2019 Jeg er med på, at der ikke skal flere kabler til en brokobling, men @[Thomas C]hvordan kan du være så sikker på, at du brænder forstærkeren af? En brokobling kræver det samme signal på begge kanaler – dog med det ene inverteret (hvis ikke forstærkeren selv kan invertere – dvs. er forberedt på brokoblingen). Hvis det samme signal anvendes begge steder, og du tilslutter de to plus-terminaler fra hhv. højre og venstre kanal til terminalerne på højtaleren, vil det kun være fejl-forskellen imellem de to kanaler der driver højtaleren, og det vil ikke være meget.

  • Brian B
    Brian B Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Svar: 19
    #7   4. jan 2019 Mener spørger mon bi-wiring?

    Der står jo to kabler fra hver udgang, ikke et kabel fra hver udgang til samme højttaler smiley

    To kabler fra højre udgang til højre højttaler er jo ikke noget problem. Giver dog kun mening hvis højtaleren har to sæt terminaler.

    smiley


  • Jørgen M
    Jørgen M Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 57
    #8   4. jan 2019 For mig er det uklart hvad det oprindelige spørgsmål egentligt er. Jeg tror næppe det er bi-wiring og nok heller ikke brokobling. Kan du ikke fortælle mere præcist hvad for noget udstyr du har, og hvad du ønsker at opnå?

  • #9   6. jan 2019 jeg mener jeg har 4 udgange på min surround forstærker kunne man så ikke sætte den til a+b og sætte 2 kabler til hvor højttaler og få mere effekt

  • #10   6. jan 2019 Nej, det kan man ikke.

Kommentér på:
Kan man trække 2 kabler fra hver udgang til en højttaler og få mere effekt

Annonce