{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Pladeafspiller {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens jeg skal have mig min første Pladeafspiller.
Jeg har kigget lidt rundt på nettet og nået frem til en af de to her.

https://www.dba.dk/pladespiller-musical-fi/id-1046650620/

https://www.dba.dk/pladespiller-rega-planar-3/id-1046000038/

Hvilken ville i vælge? Eller ville i vælge noget helt andet. vil gerne have jeres meninger og erferinger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pladeafspiller
  • #2   3. aug 2018 Planar 3, helt klart. Men så skal du ud og finde en pickup selv.

  • #3   3. aug 2018 Oh havde ikke lige set at den ikke havde en pickup :s er de dyre?

  • #4   3. aug 2018 Hehe, ja det kommer jo an på, hvor meget du vil ofre. 12-1500 for en fin pickup til en planar 3. Har din forstærker grammofon indgang? Ellers skal du også have en riaa-forstærker.

  • #5   3. aug 2018 Det er svært at svare på uden at vide hvad resten af dit anlæg består af.

  • #6   5. aug 2018 Nu siger du grammofon indgang? Er det ikke bare phono kabler eller et jeg helt ved siden af :s.

    Angående anlæg vil jeg gerne have den på mit lille som er en YJhifi forstærker med 2 jamo s60 højtalere. Og hvis den ikke kan klarer den er jeg sikker på mit andet kan.

    Det består af
    1 Rotel Rc-850 for forstærker.
    2 Rotel Rb-850 effektforstærker.
    B&w 683 højtalere.

    smiley


  • #7   5. aug 2018 Din YJ har ikke phono-indgang(grammofon), så vidt jeg kan se. Men din Rotel har. Så der er du dækket ind.

  • #8   6. aug 2018 Hvis den bliver sat til din rotel, ville jeg mene at der er mest potentiale i Regaen, men den virker en smule dyr når der hverken er pick up eller låg på den.
    Jeg har selv en planar 3 med sme tonearm og grado pickup, og jeg er rigtig glad for den.


  • #9   9. aug 2018 Jeg ville klart vælge rega smiley
    Men som andre skriver, så skal du ud og invistere i pickup smiley men til dit setup ville jeg sige at det er den der matcher bedst smiley


  • Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 27
    #10   9. aug 2018 Har selv Regaen, den ER fed. Musical Fidelity ska' man heller ikke kimse ad. Du ka' roligt springe på begge. Efter min mening skal der også skiftes P.u. på Musical Fidelity.

  • Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 27
    #11   9. aug 2018 M.h.t. p.u. vil jeg anbefale en billigere MC.

  • #12   9. aug 2018 Okay tak for de fine råd smiley tror jeg vil være på udkig efter en planer så smiley den jeg har linket er nemlig langt væk og han skulle ikke til Jylland alligevel.

    Jeg er bare lidt forælsket i den Musical Fedelity elsker man ka se det bånd som trækker skiven smiley


Kommentér på:
Pladeafspiller

Annonce