{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning+afskaffelse af klip. 1.400 kr.
  • Rengøring udlejlningssommerhus 750 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 500 kr.
  • VVS udskiftning 1.500 kr.
  • Tømre 1.500 kr.
  • Stramning af vandhane 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cerwin Vega A 2.6KW
  • #1   28. jul 2009 Master-Audio DX2000.

det hedder den rigtigt

• #2   28. jul 2009 man kan vende den om og sige efter man har læst det der står på linket du relatere til, så har man hvert fald ikke LYST til at smide penge i den forstærker der smiley (har dog læst det hele før og havde selv tænkt på at smide det op)

• #3   28. jul 2009 Synes da bare det er dumt af Cv.

Ikke fordi de er så kendt for at lave high end højtalere.
    Men vil da mene det er sådan nogle anmeldelserder ødelægger det for dem selv.

Men pisse griner hvis det bare har købt "den" også tænkt. kæft den spiller godt. hehe

men man skulle da mene man ville høre på tingene inden man ligger navn til noget der har så stor indflydelse på ens firma

• #4   28. jul 2009 Det står også på dps-pro's hjemmeside under de Master-Audio DX2200, at den sælger Cerwin-Vega! også under navnet A2.6kW2 smiley

• #5   28. jul 2009 Det er jo egentlig to forskellige forstærkere de testet. Den ene test er af den gamle og den anden af den nye, så burde ikke kunne sammenlignes.

• #6   28. jul 2009 Kan da godt være de har retttet lidt på den.

Men efter det de siger på nerds.dk er det måske også meget godt.

Var flad af grin da jeg læste dette :

Det er skammeligt at puste et produkt op og sælge det som en 500 hestekræfters V8 på 8,3 liter når det man får er en udslidt 3 cylindret 0,8 liters med sølle 50 hestekræfter.

• #7   28. jul 2009 er det en lorte forstærker?
    kender en som lige har købt den nemlig ?

• #8   28. jul 2009 Jacob M

hvis du læser det der på Nerds.dk, så tror jeg du får svaret på hvor RINGE den forstærker er HEHE

• #9   29. jul 2009 Jeg har selv en CV A2.6KW2, jeg kan ikke genkende, de problemer / fejl der angives i andmeldelsen, som ganske vist er ef A2.6KW modellen.
    Men nu har jeg heller ikke, "presset" min helt vildt (bruges primært til side ht, i mit surround set up)

Man skal ikke hænge sig FOR meget, i en enkelt test. På WegaWorld er der 2 test, en af A2.6KW og en A2.6KW2, som ikke finder de fejl, der nævnes i den test der linkes til.

NERDS og Hifi4all, er ikke "the final word", faktisk forgår der ret besynderlige ting på de 2 forums. Folk der udlukkes, for at kritisere specifikke mærker. Emner og indlæg, der pludselig "forsvinder".......... fordi de stiller uønskede spørgsmål.... flere af dem der er blevet udelukket, er tydeligvis meget vidende personer.

Min hoved anke på A2.6KW2 er prisen, som umiddelbar er meget høj. Fik selv min ret billigt.

• Alexander B
    Alexander B Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #10   28. feb 2013 Heysa! ved godt det er en gammel tråd, men håber stadig i kan hjælpe mig... Jeg har denne CV a2.6Kw men den ene kanal er gået, det har jeg lavet, men eftersom jeg har haft rimelig mange ledninger af, ville jeg høre om der var nogen der ville tage et billede og uploade det, af de ledninger der løber til og fra kontakten?? på forhånd mange tak.. smiley

Kommentér på:
Cerwin Vega A 2.6KW

Annonce