{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Sonus Faber
  • #2   1. okt 2011 Hvad hed de højtalere du havde før Jesper ?

    Dem var jeg total forelsket i (udseendes mæssigt altså for har aldrig hørt dem) for kan da se du har fået tangent nu ? er det længe siden ?

    Høre selv alverdens musik, dog mest rock og dance og til tider techno (qlimax)

    Og hvordan spiller de Tangent der ?



    - SRY for OT (håber det går)


  • #3   1. okt 2011 Havde et sæt cremona M engang. Og det er en meget anbefalelsesværdig højtaler. revalator diskanten gør det bare super lækkert. og finish og fedhed r helt i top!

  • #5   2. okt 2011 Jesper

    Jeg havde godt set sættet på hifi4all, men synes der er langt fra Vejle til Aalborg. Desuden mener jeg at have læst, at sættet ikke går længere ned end 40hz i frenkvens.

    Jeg lytter selv meget blandet musik, men nok mest i rock, heavy og blues genren. Der skal derfor gerne være dynamik og bund i gengivelsen før jeg synes det bliver rigtig sjov.

    Micma18
    Hvordan var bunden i cremona M og har du hørt den ikke modiciferede model?

    Jeg regner med at kigge forbi Odense under alle omstændigheder og lytte på dem. Ikke fordi jeg har travlt med at skulle skifte højtalere, men mere for at blive klogere på, hvad næste højtalerkøb for mit eget vedkommende kunne være, og der er vist kun en vej, og det er at lytte til så meget som muligt smiley


  • #7   2. okt 2011 Jesper

    Kan Grand Piano'en du har haft sammenlignes med Cremona'en, hvad dybde og dynamik angår?

    Har du hørt den? Og i fald er dit indtryk den samme?

    Sjovt med dine Tangenter - en stakkels gældsbebyrdet ung mand fik sit forholdsvise nye sæt via sin fuldmagt i luksusfælden lige nu på tv3 dem frasolgt for 8.000 kr. Han virkede ikke tilfreds smiley


  • #9   2. okt 2011 Jesper

    Jeg har også læst anmeldelse på stereophile, der er enig i dine betragtninger.

    http://www.stereophile.com/floorloudspeakers/304sonus

    Tangenterne er også et lækkert sæt, og havde "eksperterne" i programmet kontaktet med om køb af højtalerne, havde jeg nok også kunne finde en lille skilling mere end de 8.000 kr. smiley


Kommentér på:
Erfaringer med Sonus Faber

Annonce