{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Daybreakers. {{forumTopicSubject}}

Jorden er hovedsageligt befolket af vampyrer. Samfundet kører stort set videre som før, dog naturligvis med den forskel, at vampyrerne arbejder om natten. Der er en karastrofal mangel på menneske blod, som leveres af et stort firma, som har "menneske farme" hvor mennesker holdes i koma, mens de tappes for blod.

Blod manglen gør at vampyrerne forsker desperat i en blod erstatning, samt jager de få grupper af mennesker, der stadig findes.

Samtidig har vampyrerne også problemer med muterede vampyrere, denne mutation sker gradvist, hvis en vamp ikke får nok blod, eller drikker eget blod. De muterede vampyrer er fysisk meget stærke, og der er specielle politi enheder, til at tage sig af problemet.

Efter at have læst, noget lignede ovennævnte beskrivelse, så jeg frem til at se filmen. Den var dog lidt en skuffelse, ikke dårlig, men fuldstændig uden det "feel", der skal være i en god film, og som mange instruktørere ikke magter at skabe.


6/10




Kommentarer på:  Daybreakers.
  • #1   19. feb 2010 Øv...

    Men vil se den en engang dag alligevel

    smiley


  • #2   30. dec 2010 Så den lige her i går aftes og må sige, at jeg synes godt om den.
    At det pludselig ikke er mennesket selv, der er den magtfulde sætter tingene lidt i perspektiv.

    Jeg vil nu gerne give den 7/10.
    En del der trækker stort ned må være dens slutning. Magen til mærkværdig slutning har jeg ikke set før. En anelse for åben til min kop the.
    Desuden kunne jeg godt tænke mig, at de havde noget mere forsøg med, hvad angår deres muteringer - både på det ene og andet punkt. (menneskevampyr til fuldblodet flagermusvampyr samt menneskevampyr til menneske)


  • #3   31. dec 2010 Jeg synes den film var rimelig fed, ... ganske udemærket skuespil / Handling, ved ikke hvilket feel der er tale om, Men jeg brugte ihvertfald tiden fornuftigt, Øjnene rettet mod skærmen.....

    Best regard DP


  • #4   2. jan 2011 Daller : Filmens "feel", kan også kaldes stemning / atmosfære - når det filmiske, underlægningsmusikken, persongalleriet, historien, skuespillet og alt andet, går op i en højere enhed. Det er sjældent det sker 100%, og særligt igennem en hel film, men når det sker, er det fantastisk.

    Jo ældre jeg bliver, des mere skal der til, før jeg får sådan en total wow oplevelse.. for mig sker det vel efterhånden, kun engang hvert 5. år. Tror ikke at, jeg igennem hele mit liv, har set 20 film der har givet denne wow oplevelse, og jeg ser mange film ~ omkring 80-100 om året.

    Nu gav jeg Daybreakers 6/10, det er sjældent jeg kommer op på 8/10 - desværre.....







  • #5   2. jan 2011 Allright Kent, det feel havde jeg så heller ikke, men synes bestemt ikke det var en kedelig film, den går fint under den slags film jeg ser, vil til enhver tid kunne se den igen,

Kommentér på:
Daybreakers.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce