{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Vinkel eller ej?! {{forumTopicSubject}}

Hejsa herinde

Jeg har mine højttalere stående i hjørnerne i min stue, jeg har så vinklet dem lidt, ligesom for at få lyden til at ramme sweetspot direkte..

Men når jeg så sidder i sofaen er det lidt som om at de lave frekvenser ikke kommer frem, hvis man så lige læner lidt udover armlænet så kan man tydelig høre det...

Vil det mon hjælpe på problemet hvis jeg stiller mine højttalere så de står ret med væggen eller skal jeg lade dem blive stående som de gør nu, altså lidt i vinkel

??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinkel eller ej?!
  • #1   13. feb 2012 det hedder jo ikke "enten helt lige i krødderen, eller helt i neutral"

det er jo op til den enkelte at finde det som lyder bedst.

i mange tilfælde er det lige et par grader ind i forhold til neutral

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #2   13. feb 2012 Prøv dig frem, der er ingen facitliste med den slags...

Det afhænger lige så meget af rummet du spiller i, som af grejet du spiller på smiley

• #3   13. feb 2012 det afhænger af mange ting ja, men en ting der som regel gælder hver gang er da at rette højtalerene lidt ind mod sweetspottet

• rasmus c
    rasmus c Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 122
    #4   13. feb 2012 Stefan G

hehe, hjemme hos mig er det eneste sted jeg kan høre bassen ordenligt påvej ud af døren smiley meen har så også lige en masse ting i opbevaring pt smiley

• #5   13. feb 2012 Jamen så må jeg jo bare igang med at rette lidt på kolosserne
    Det er jo ikke småkilo som der rettes på ....

Højttalerne er jo mine CV VS15 så ingen voldsomme hornladninger her smiley

Jeg haren forholdsvis laaaaaaaaaaaaaaaang stue, og hvis jeg står helt henne ved mit tv lyder det okay, sætter jeg mig i sofaen er det lidt ligesom at tage selve bassen ud, og går jeg i den anden ende af stuen føler jeg at der er for meget bas på....

Det lyder bedst hvis jeg er på vej ud af terassedøren eller står i døren ind til stuen

I kan få en fornemmelse af min stue ved at kigge i mit album med legohuset smiley

Kommentér på:
Vinkel eller ej?!

Annonce