{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.050 visninger | Oprettet:

Ja nu sker der lidt.. {{forumTopicSubject}}

Nu vare det ikke længe før der kommer nye billeder af mit B&O setup.

Jeg har bare ville vente lidt til skidtet køre 100% som det skal smiley Jeg får ombyttet min Beomaster 8000 til en 100% fejlfri udgave (min egen driller i 5 volts spændingen til mikroprosessoren) hvilken resultere i fejl på display´et (selvom display´et intet fejler) og den kan finde på at skifte mellem input´s af sig selv plus lidt flere småting driller.

Så jeg har lavet en ombytter-handel med en som har en der er/bliver 100% som den sakl være teknisk og så er i den i lidt pænere stand.

Der kommer samtidig billeder af mit nye (brugte) højttalersæt fra Jamo

Alle de nye billeder kommer så snart jeg får den anden Beomaster i hus.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ja nu sker der lidt..
  • #2   5. maj 2011 Tro mig det kan jeg heller ikke smiley jeg kan slev bestemme om jeg vil have den i hvid eller palisander smiley

• #4   6. maj 2011 De såkaldte Blyanter/Beolab 8000 kan jeg i hvert fald godt anbefale, de spiller kanon, men pas på med mørnede enheder.! Gælder alle modellerne

Penta er klart min favorut lydmæssigt, men ikke designmæssigt blandt deres aktive højttalere.

• #6   6. maj 2011 Det er det osse uden tvivl, men du kan jo evt. besøge en brugt forhandler og få begge sæt demonstreret

• #9   6. maj 2011 forstår ikke helt hvad du vil med to højtallere mere da du ikke får rigtigt for noget ud af 4 højtallere uden surround modulet som sidder i B&Os tv... Musik høres kun med 2 højtallere jo.... så hvis det er så købt da tvet først

• #11   7. maj 2011 Andre s det er dig jeg skriver til.... men du kan kun få surround hvis du køber B&O tv så jeg vil anbefale dig at anskaffe dig et B&O tv først med indbygget surround modul..... og så købe baghøjtallere senere når pengene er til det....

• #12   7. maj 2011 Vil give Rhino ret.

Nå drenge min "nye" Beomaster ankommer her om en halv times tid smiley

• #13   7. maj 2011 Allan håber du bliver glad for den....

Andre: du har også meget bedre styr på lyden med instillingerne fra surround modulet end fra et anlæg.... der vælger du bare hvilke højtaller du har tilsluttet og hvor de står i rummet..... det spiller meget bedre når mine Beolab 8000 og min beolab 2 er tilsluttet i tvet end bagi anlægget.... for der er også en justering af subben samtidig med der er justering af bass og diskant....

• #15   7. maj 2011 det kan du også godt.... men alle højtallere spiller så bare i 4 stereo..... altså højre front og højre bag højtaller spiller ens mens venstre front og venstre bag højtaller spiller ens.... men du kan kun koble to højtallere til i alle Beosystemer ligemeget hvor nyt det end er.... men så kan du købe ekstra udgange så det er muligt at koble f.eks 4 højtallere til....

• #16   8. maj 2011 Beovision 8 og 10 er som udgangspunkt ens.... de har begge samme tilslutnings muligheder og samme link muligheder.... billedkvaliteten er maginalt bedre i bv 10 mens lyden er lidt bedre i bv 8.... så det er pengene og designet der bør afgører hvilket tv du vælger..... uanset hvad vil du helt sikkert blive glad for tvet og få mange gode timer foran det.....

• #18   8. maj 2011 Det er ikke Bagi Beogram CD 7000 du tilslutter højtallere det er bagi Beomasteren..... Det er jo en reciever, forstærker og radio.... men hvis du får et B&O tv så tilslutter du dine højtallere bag i tvet.... men prisen på ekstra udgange kender jeg desværre ikke.... hør i din lokale B&O butik

• #19   8. maj 2011 men jeg anbefaler stadig du køber tv først så skal du ikke tænke over udgange til højtallere for der er udgange til 4 højtallere og en sub.... og forstår ikke helt hvorfor du vil ha 2 ekstra højtallere når du ikke har surround modul....

• #21   8. maj 2011 men bare så du er klar over det er Beogram CD kun en CD og hele systemet består af 4 kasser med kassebånd, CD, pladespiller og reciever.... og recieveren er hjernen.... men du kan koble en Beogram CD 7000 til dit Beocenter 2300 hvor den så styres af dit Beocenter.....

men jeg ville lave om på rækkefølgen af de produkter du vil have.... altså starte med tvet og så derefter endten HTere eller beosystem...

• #22   8. maj 2011 og du skal vide at Beosystem 7000 er så gammelt at du skal ændre systemet til en option 0 og tvet til option 2 så tvet fungerer som master og anlægget som slave til tvet.... og mellem tv og anlæg skal du ha en beolink converter..... det skal du have pga. at Beosystemet er af det gamle datalink system og de nuværende produkter kører med Masterlink.... som indenfor de næste 5 år bliver ændret til noget nyt som jeg ikke kender navnet på

• #24   8. maj 2011 ja det er korrekt.... eller hvis du har en anden master del du kan tilslutte den.... altså både Beomaster 7000, Beocenter 9500, Beocenter ouverture det er blot eksempler....

• #26   8. maj 2011 men se nu at få købt det tv som det første ikkk....

• #28   8. maj 2011 Sorry for OT, men kunne man ikke oprette et abndet indlæg hvor i kunne tage den her snak hehe.

• #30   8. maj 2011 sry champ.... er du ellers tilfreds med din nye Beomaster 8000?

Kommentér på:
Ja nu sker der lidt..

Annonce