{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad sker der for folk?
  • #1   22. sep 2010 Ved ikke hvor DU bor, men her hvor jeg bor, da er der stadig super vejr, og en masse der skal laves i haven og ved huset.

Sååå... nok derfor...

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #2   22. sep 2010 Du skal jo tænke på at selv om den, nærmest sagnomspundne, måske ikke kradser direkte mere, så er det stadig den her form for "luksus" produkter der har sværest ved at komme igang igen...

Kunne gode forestille mig at dyrt designerlort, kunst, mc-sælgere osv også havde deres problemer stadig smiley

Fat mod... Der findes altid en køber hvis tilbudet er godt nok smiley

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #3   22. sep 2010 Sæt selv ordet krise ind i starten et sted hvor det nu passer bedst smiley

• #4   22. sep 2010 altså i denne måned har jeg da købt:

Primare I30 Stereo Forstærker
    System Audio SA510 + SA standere
    Supra PLY højtaler kabel
    SVS PB10-NSD Subwoofer

og en Samsung Galaxy S mobil...

så jeg syntes jeg har brugt rigeligt med penge i denne måned, specielt når jeg er på elev løn smiley

• #5   22. sep 2010 Synes også jeg har købt rigeligt...
    Anlægsgartnere for 230.000kr smiley smiley
    Tømrer/Murer for 200.000kr
    Og en kasse sodavand for 32kr smiley

• Jeppe T
    Jeppe T Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 91
    #6   22. sep 2010 jeg er tyve og har lige købt ejer lejlighed i aalborg centrum macbook pro og samsung led så vil os sige jeg har kastet min del penge ud i samfundet:P

• #7   22. sep 2010 Hmm... det kunne jo se ud som om jeg satte mine ting for dyrt....men nu ved jeg tilfældigvis det IKKE er tilfældet smiley

• Jeppe T
    Jeppe T Tilmeldt:
    nov 2008

#8   22. sep 2010 dine ting er fine havde jeg pengene tog jeg dit dyre sæt højtallere men min kvote er vist opbrugt:)

• #9   22. sep 2010 det var nu ikke generelt kun mine egne annoncer, dette er ikke en reklame, syntes bare man ser mange genpostede annoncer når de er løbet ud. der er ikke så meget udskiftning under markedet

Jeppe Jamen hvis du har en MC bytter jeg gerne mine ting hehe

• Jeppe T
    Jeppe T Tilmeldt:
    nov 2008

#10   22. sep 2010 jeg har en gammel dame cykel(:

• #11   22. sep 2010 SIkker ikke nem at ombygge til en chopper smiley

• #13   23. sep 2010 Jeg ¨synes osse jeg handler nok for tiden... Ny forstærker (foråret) Nye/andre højttalere (foråret) Ny pc´er til 5.500 hjemmbygget (foråret) Og nu ny 42 tommer plasmaskærm og en blurayafspiller er på vej.......

• Lasse C
    Lasse C Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 28
    #14   23. sep 2010 Det der med håndværkerbrancen gælder ikke for alle. I det firma min far er i, har de aldrig haft mere at lave:) (som selfølgelig er dejligt)
    Hans chef har solgt halvdelen af firmaet for at få noget mere tid med konen og hans lille datter:) Han bor i Hjørring, og de får ordre fra Silkeborg, Falster, ja faktisk hele landet smiley
    God dag til alle smiley

• #15   23. sep 2010 anders, jeg kan se på markedet at til de helt dyre luksusting, der er flere få købere, du appelerer jo heller ikke ligefrem til de små købeliderlige C.V købere

men sæt du bare tingene til den pris du nu vil have, og forvent et sfslag når køber henvender sig

• #16   23. sep 2010 lasse

ja det kan godt ske at din fars firma har masser at lave, men firmaer bliver nødt til at tage jobs i hele landet for at holde snuden oven vande

el branchen er dog ved at komme efter det

• #17   23. sep 2010 Hvilken krise ?

Jeg har brugt flere penge i år, end de seneste tre år smiley

• #18   23. sep 2010 dezmo

ja den "krise" som rent faktisk er lavkonjuktur, som vi gennemgår hver 10-15 år

men sagen er jo at MANGE har mistet deres job og MANGE firmaer er lukket, sågar banker, men det HAR også være lidt for gode tider

at du har købt for rigtig mange penge, ja det da lækkert for dig du ikke har været påvirket af nedgang i samfundet

men der er RIGTIG mange som er MERE end berørt af økonomiens situation

• #19   23. sep 2010 Må holde med MAJIK i at krisen har ramt utrolig mange mennesker inkl. jeg selv. Især i begyndelsen, men jeg er ved at komme ovenpå igen, og de penge jeg har købt nyt udstyr for er nogle jeg har sparet op eller tjent ind ved at sælge noget andet grej...

• #20   23. sep 2010 Det er jeg helt klar over smiley
    Jeg blev da også selv ramt på et tidspunkt. Men så er det jo altid godt, at have lidt liggene på kistebunden......!

Udover at jeg har skiftet job, har jeg overhoved ikke kunne mærke, på nogen måde, at der har/er krise. Dermed ikke sagt, at der ikke er nogen.

• #21   23. sep 2010 Jeg har nu osse kun mærket til det i begyndelsen, men jeg har heller aldrig haft den store indtægt.

• #22   23. sep 2010 Jeg har desværre min personlig krise smiley Ingen SU og under uddannelse. Ellers kan du dæme også tro jeg havde anskaffet noget nyt lyd gear ! smiley

Men det er synd, der ikke er nogen der vil bytte HIFI gear smiley Jeg er ihvertfald frisk på at prøve nogen andre højtalere smiley

• #24   23. sep 2010 ved da ikke hvor hårdt ramt man er hvis konen smutter....... jeg ville da føle mig PÆNT hårdt ramt

• #25   23. sep 2010 Den er lidt overdrevet den krise !
    Ja den er der og der er mange der er blevet ramt, meeeeen så er det vist heller ikke værre.

Selvfølgelig er det aldrig sjovt, at mistet et job f.eks. Men det er jo ikke jordens undergang. Det gode er, at det så kun kan blive bedre smiley

• #26   23. sep 2010 Håndværkerne er slet ikke så hårdt ramt mere, som tidligere.
    I hvert fald ikke her på Fyn, hvis man skal tro på alle dem jeg har talt med. De siger alle sammen, at de får mere og mere at lave igen.

Men hvis der er en murer derude, der kunne tænke sig at pudse vægge op i min kælder. Så er det bare at gå i krig smiley

• #27   23. sep 2010 Haha smiley

Men ja man kan godt mærke at der er ved at ske fremgang igen

• #28   23. sep 2010 Niko jo er hårdt ramt, ingen købere til mit hifi smiley

• #29   23. sep 2010 Krise? Føler intet selv.. Jeg blev konfirmeret her i foråret.. Her synes folks lommer da ikke at være kriseramte.. Jeg fik ihvertfald 19.000 plus en cykel til 5 k og lidt andet.. Og jeg arbejder i en expert forretning.. Og der er faktisk overraskende mange kunder
    Og selv går jeg og venter på nyt tv til 6500

• #30   23. sep 2010 hehe tjaaa ved sku ike hva det lige er . meeeen der er sku ikke alle der lige har en 15 20 k til et sæt højtalere smiley

• Jakob N
    Jakob N Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 5 Følgere: 5 Svar: 371
    #31   24. sep 2010 blev færdig med min uddannelse i januar, hvor krisen var mere eller mindre på højt plan så der var ingen job indenfor faget. og nu er Det sørme snart januar igen, og så kommer der endnu flere der kommer til at mangle et job indenfor faget. og jeg har stadig ikke fundet noget så arbejder ufaglært nu. det er rigtig træls for os unge der gerne vil ud og ha noget erfaring der kan bruges til vores nye uddannelse smiley

• thomas e
    thomas e Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #32   24. sep 2010 jeg kunne godt bruge et delfilter hvis der er nogen der har sådan en til at ligge

Kommentér på:
Hvad sker der for folk?

Annonce