{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VM Acoustics s4
  • #1   27. dec 2009 det er netmt og holde da enhederne fylder det hele, Hylderne fyttes meget meget nemt, og behøver man kun 3 Jamen så fjernes den ene meget nemt, .. jeg synest det er en lækker reol, du kan se den under mit Sony ES, Plus det er er imponerende, det kan bære 80kg på nederste hylder og 40 på de 3 løse hylder

• #2   27. dec 2009 Årh og det er med et ES anlæg på, lige hva jeg skal bruge:)

tak for det Daller

• #3   27. dec 2009 Selve racket er som i go kvalitet, og tingene står godt og sikkert i det, den største anke ved det er at holde det ren for støv, men sådan er det jo med alle racks.

Jeg har sådan et til at stå på loftet, det kan du da købe for en billig penge hvis du er interesseret?.

• #4   27. dec 2009 jeg ´har selv et vm s4

det er meget let at flytte hylderne på, det er faktisk, bare lige at løfte i den forreste del af pladen og så løfte den lidt op, i næste hak

udlempen er så, at der er den satans søjle i midt bag dine apperater, så har du nogle stive signalkabler, så vil de sidde og gnubbe op af den, så dine apperater måske ikke lige kan stå som du vil have dem til

ydermer er det PÆNT træls at den nederste plade ikke er til at støvsuge under, så den vil jeg råde dig til at pille af, så bliver det også lidt mere luftigt at se på

• #5   27. dec 2009 hvis jeg skulle ud og købe et nyt, så ville jeg tage det i sølv, man ser det ikke så meget, og det er lidt mere støvvenligt

man ser ALT på sort

• #6   27. dec 2009 du må også gerne købe mit, jeg har et der er nærmest helt nyt, det kan du få for 500kr jeg bor i århus

• #7   29. dec 2009 Nu fik jeg køb mig det rack og billederne kn nu ses under mit musikanlæg

Kommentér på:
VM Acoustics s4

Annonce