{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
184 visninger | Oprettet:

Dali Højtaler og deres lave pris {{forumTopicSubject}}

jeg under mig en del over at Dali højtaler er så langt nede i prisen som de er ikke fordi det er en dårlig ting men mere fordi at når man køber dem giver man i genemsnit 1500 kr til 800 kr Stk og når de så kommer til salg ligger de helt nede i bunden
omkring 300 400 kr for hele sættet enten 5.1 eller stereo setup

hvad kan det være at man putter dem så langt ned i højtaler market
og det undrer mig en smugle

IKKE MED REGNET HIGH END DALI til 20.000 kr klassen

Kommentarer på:  Dali Højtaler og deres lave pris
  • #1   8. nov Hvor har du fundet sæt eller surround til 500 kr?

• #2   8. nov De små i concept serien kan da godt fås til 500kr eller mindre, på trods af hvor nye de er.
    Men de stod vist også kun til 4-500kr stykket fra ny. Hvis jeg husker nogenlunde rigtigt.
    Nogle folk sætter også bare prisen lavt, for at få det solgt hurtigere.
    Men hvor eftertragtet de er siger jo også rigtig meget om prisen. F.eks 850 er stadig pænt dyre fordi de er så eftertragtet af nogle.

• #3   8. nov jo det giver vel lidt mening med galskabet
    men fx nu har jeg fået købt mig et set Dali trio space 5.1 samt NAD T741 samt DVD der matcher forsærkren jeg gav alt i alt med højtaler og det hele 1000 kr samt ledninger og signal kabler dog med uorignal fjernbetjening til forstærkeren
    jeg ved godt det er af ældrer dato men det spiller da stadig super godt og god dybte fra sub af har så dog ikke hdmi 4k pathtruh
    men aligevel syntes godt nok det er billigt når man tænker på at det nok har kostet noget mere end 1000 kr i indkøb
    kan detsvære ikke finde nogen priser eller støre info om mit nu værne opsætning

• #4   9. nov Dali trio er vist også 20år gammel ca og lå i den billigste ende. Tror de kunne fås både med passiv og aktiv sub.
    Nad receiveren er næsten ligeså gammel. Og synes jeg ofte ser de små modeller fra dengang med den matchende dvd maskine til omkring en 600kr.
    Men det er jo også mere end rigeligt til en ok hjemmebio som ikke skal fylde for meget
    Og hvis man ikke har behov for hdmi og de andre nye unødvendigheder

• #6   9. nov #2

Gjorde de absolut ikke, de kostede 800-900kr eller lidt mere pr stk, alene diskanten kostede 400kr og de var ikke særlig gode.

• #7   9. nov #5

Fra 749kr pr stk

• #8   9. nov Jeg er ellers ret sikker på, at dali concept 1 kun lå i 400 højst 500kr pr styk.
    Da det var den billigste dali serie på daværende tid.

• #9   9. nov #8

Absolut ikke, dali zensor 1 ligger på ca 1000kr pr stk, på tilbud ca 900kr pr stk.

Dali laver slet ikke så billige "hifi" højtalere

• #10   9. nov Jeg har så heller ikke nævnt zensor serien
    Men ved godt at den er en tand dyrere.

• #11   10. nov ja jeg kan da godt se at mine dali ligger i den billig ende men sjovt du nævner diskanterne
    mine disk enheder fejler nu ikke noget men alle mine satter har åbebart en sygedom forstået alle basserne i mine trio serie undtagen min sub lider af bas stivhed
    kort forstået bassner i min satter er så stive at de ikke regtig kan bevæge sig frem og tilbage men de spiller fint nok o har den rumlig lyd de nu skal have syntes jeg
    men er på udkig efter nye satter Måske de virker jo på trods

Kommentér på:
Dali Højtaler og deres lave pris