{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Philips Wide Screen {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået mig et gratis, dog defekt Top 32 tv fra philips (en af de helt store modeller, med kanon lækker lyd)

Men det er som sagt defekt, og ville derfor høre om nogen af jer herinde, kender til dette problem.

Tv´et kan tænde og afspille lyd, men intet billede vises. Plaus at det som vises ved antenne signal buer billedet indad mod skærmen..

Hvad siger i herinde, er det strømforsyningen?

Eller som jeg frygter, billedrøret?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Philips Wide Screen
  • #1   15. jan 2007 Kunne også sagtens være højspændings delen

  • #2   15. jan 2007 Mit gamle B&O gjorde noget af det samme, der var det tuneren der var gået..

  • #3   15. jan 2007 Lars K..

    ja det havde jeg også i tankerne, for når jeg sætter dvd til, er der intet billede, kun det ikon som viser at jeg køre scart, og selvom jeg bruger scart 1, er det det samme, hvis jeg skiftewr til scart 2, selvom der ikek er sat noget til i scart 2.

    Og hvis jeg køre antenne, er der kun flkimmer, og det jeg beskrev med at billedet buer indad..

    Jespoer, jeg vil tænke over tilbudet, hvis det her ikek kan laves til rimelige peneg, forlyden er som sagt flere klasser over både Panasoni´c, Sony, JVC m.fl. Men Philips har altid haft en fabelagtig lyd i deres tv...


  • #4   15. jan 2007 Jaj Jesper kan sagtens følge dig, men jeg mener bare at det er en skam at smide dette tv ud, da det har sådan et flot billede og lækker lyd, plus det er flot at se på samtidig.

    Dette tv, har lyd som et mindre stereoanlæg..


Kommentér på:
Philips Wide Screen

Annonce