{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hjælp til valg af tv
  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #1   22. apr 2014 Det er altså lidt svært at give den rigtige rådgivning, med så sparsomme informationer.

    Elgiganten kører lige pt. Et super tilbud på tx-l60dt60 fra Panasonic.
    Som bestemt er et kig værd. Rigtig godt billede som kun forbedres med kalibrering, flot design og Panasonic levere efter min mening den bedste brugsoplevelse hvad angår betjening osv. Endnu en fordel er deres arc. Der gør det muligt at styre andre produkter med deres egen fjernbetjening. F.eks. Forstærkere fra Pioneer, Onkyo og Yamaha samt bluray afspillere fra samme og selvfølgelig Panasonics egne produkter. Dette gør også at det er muligt at gemme overstående godt væk, fordi det styres gennem kablet.

    Ulempen ved Panasonic er desværre stadig deres internet del, som er en anelse langsom. Det kan for nogle mennesker være et irretastionmoment, hvis det bruges meget. Netflix/viaplay fungere helt efter hensigten, man er bare nødsaget til at acceptere at det lige tager en 4-5 sekunder, før tv'et reagere. Anden ulempe er at der i deres dt/wt serie er genskin, ligesom der er i Plasma tv. Ikke helt så meget, men stadig synligt ved meget belysning. Hvorfor Plasma i tilfælde vil være at foretrække.

    Kigger vi på alternativer er der i mit hovede lige pt. (På grund af prisen på dt60) Kun Panasonics plasma modeller.

    LANGT de fleste er allerede udsolgt, så der skal bruges noget tid til at søge.
    Eneste der holder dit budget er ST60, som jeg ikke umildbart kan finde nogle steder.

    VT60 og zt60 kan jeg stadig finde, men prisskiltet her lyder på henholdvis 22.000 og 25.000.

    Jeg vil dog skynde mig at nævne, at zt60 efter min overbevisning, er en fantastisk investering. Det er intet andet end en fantastisk skærm. Der er PT! Ingen skærm på markedet til den pris, der bare når nærheden af billedekvaliteten, dette er en reference skærm der slår Pioneers gamle kuro af pinden som førende. Helt igennem fantastisk dybde og indlevelse, farverne er utroligt naturtro og denne skærm viser måske det roligste billede, på markedet nogensinde.

    Denne skærm skal opleves, den vinder ingen design priser og kone godkendelse må der skydes langt efter. Når det er sagt. Finder du simpelthen ikke federe skærm til prisen.

    De sidste 5000,- Er godt givet ud. Hvis du har interesse i film med en god kvalitet!


  • #2   22. apr 2014 Hej Peter fedt navn smiley
    Mange tak for dit svar, jeg har tænkt mig og tag ind i Elgiganten og se på det,
    Ja jeg leder efter et godt fjersyn med rigtig godt billede da jeg ved og bygge min egen lille hjemme biograf så det skal sådan set af alt kun bruges til og se film på, men har desværre ikke forstærker af dit mærker du nævner jeg køre med Denon 4520 som er 11kanals,


  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #3   23. apr 2014 Lige over smiley

    Hvis dette er tiltænkt en dedikeret hjemmebiograf udelukkende til film brug. Så skrot tanken om led tv og gå direkte efter plasma.

    At du har Denon nu betyder jo ikke at du ikke på et senere tidspunkt vælger at overgå til førnævnte receivere og her er arc kanal altså et kæmpe plus!

    Når jeg nu er gået over i plasma krøften, er der nu heller ingen reel konkurenter til Panasonic, som uden tvivl overhovedet og jeg mener virkelig INGEN tvivl, om at du bør gå efter Panasonic, som laver langt det bedste plasma billede på markedet. Er det tænkt at du skal have glæde af denne i mange år frem, så vil jeg uden tvivl anbefale dig at finde de sidste 5000 kroner og købe et zt60. Denne skærm er med Panasonics pro panel, billede kvaliteten blæser dig simpelthen omkuld.



Kommentér på:
Hjælp til valg af tv

Annonce