{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad for et tv skal jeg vælge?
  • #2   29. dec 2013 Jeg er helt enig med Oldtimer. Vi andre kan komme med vores erfaring og bedømmelse om produkterne, men i den sidste ende er alligevel din beslutning og dine øjne som skal kigge på det. Ingen ser ens på et fjernsyn, vi har alle sammen vores mening og holdning til det korrekte billed og lyd.

    Meeeeeeeen hvis jeg alligevel skal give min mening til kende, om de produkter du linker til, så ville jeg nok vælge panasonic, fordi LG har aldrig sagt mig det helt store, men de laver vist nogle okay produkter, har ikke hørt negativt om dem, men Samsung derimod er jeg nok blevet arbejds skadet fra min gamle stilling og derfor vil jeg FRA RÅDE samsung, fordi jeg syns det er et L.... mærke, bevares de kan finde ud at få printet deres navn ind på folks nethinde, men billed, design, lyd og holdbarhed, niks det er sku ikke mig. Men det har du nok allerede regnet ud smiley


  • #4   29. dec 2013 Panasonic all the way!

  • #5   29. dec 2013 det ser ud til du har besluttet dig for LED, og så kan du med det samme udelukke det Panasonic du linker til (for Panasonic LED er langt fra på højde med deres plasma skærme) og så bliver de hurtig for dyre i forhold til mange af de andre producenter som laver langt beder LED skærme end panasonic.
    så hvis det skal være LED så vil jeg personligt gå efter noget LG gerne en 7-serie ( http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/47LA790W/lg-47-3d-smart-led-tv-47la790w?scid=PRICECOMP_PRICERUNNERDK ) da den har 200hz panel frem for 5 og 6-serien som kun har 100hz paneler, og så har den en hurtiger dual-core proceser så smart tv funktionerne køre meget mere glidende en på de billiger serier.

    men personligt ville jeg vælge et Panasonic Plasma og skal vi holde prisen omkring de 7K så det andet Panasonic LEd du linker til så ville jeg helt klart købe det her http://www.komplett.dk/panasonic-50-3d-plasma-tv-tx-p50st60y/776231?cks=ASS&assoc=84476DCC-9330-4E27-81A8-B134E45CBAB6

    men du bliver nød til selv at tage ud og se på lidt forskelligt og selv danne dig et indtryk af hvad der er bedst for dig, for det er trods alt dig der skal se på det hver dag, og ikke os andre her inde på BG, så god jagt med køb af ny fladskærm smiley


  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 24
    #7   1. jan 2014 Drop lcd og led tv medmindre du vil se på unaturlige farver.

    Køb :
    http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt/fladskaerm?navn=panasonic-42-tommer-3d-plasma-tv-tx-p42st60y&id=0-0600041400


  • #8   2. jan 2014 det er fordi jeg skal finde et nyt tv hos fona da min gamle tv er gået istykker som er tegnet ekstra forsikring på

  • #9   2. jan 2014 grunden til jeg har valgt plasma fra er at mine venner her på det sidste har fået ødelagt deres tv panel og det er plasma

  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 24
    #10   3. jan 2014 Og var det nye panasonic plasma tv dine venner havde?

  • #11   3. jan 2014 Var i Bilka i dag og så et 55" 4k tv fra LG til 15k , det var sgu lækket
    overvejer næsten at skifte mit


  • #12   4. jan 2014 thomas h: nej det var 2 år gammel

  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 24
    #13   5. jan 2014 Det sker for 14 dage gamle lcd og led paneler.

    Du får et langt bedre billed på ST60 fra panasonic end på nogen af de lcd og led skærme du finder til under 8-10000kr.
    Der er jo garanti hvis der skulle ske et uheld. Så hvorfor ikke satse på det bedste, frem for at nøjes med et dårligere billede, fordi du tror lcd/led er mere holdbart?


  • #14   5. jan 2014 Thomas H, hvad snakker du om? "Det sker for 14 dage gamle lcd og led paneler." ???

    Nu har jeg selv led og kender flere som har det hvilket jeg er fuldt ud tilfreds med på alle punkter.


    En af mine kammerater havde førhen et panasonic plasma tv hvor billedet brændte fast og garantien var udløbet ( kostede 8500kr af ny) men forsikringen tog den og nu har han smidt lidt oveni for at få et 50" plasma fra panasonic. Billedet er dog ikke brændt fast men når du bruger netflix på den som er en del af smart tv på den så hvis du bruger et par minutter på at finde filmen og starter den så kan du se netflix i bagrunden hver gang der er mørke scener de første 10-15 min hvilket er fandens til træls at glo på...

    Jeg har set så mange plasma skærme hvor billedet brænder fast hvilket er grunden til at jeg absolut ikke skal have det.


  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 24
    #15   5. jan 2014 Rene>>Jeg snakker ikke. Jeg skrev.

    Jeg kender da også folk med lcd/led problemer, Så står vi lige igen.

    Gamle plasma skærme har/havde problemer med burn in. specielt de billige. Men det er altså overstået med panasonics seneste 2 generationer. Skal ikke udtale mig om andre producenter som samsung eller LG osv.

    Fortæl gerne hvilken 50" plasma din ven har, fordi det er helt sikkert en fejl i instillingerne der gør han kan se netflix logoet.
    Han har vel kalibreret det efter han har taget det i brug, og ikke bare ladet det stå på fabriksinstillingere efter han hev det ud af boksen?


  • #16   5. jan 2014 Sagde ikke at lcd/led ikke har problemer men oplever dog ingen som er generelt for selveste typen af skærmen.

    De seneste 2 generationer? hvad er alderen så på dem? da han købte det andet som som brændte fast fik han også at vide at det hørte datiden til ( var selv med ude og hente det).

    Ville gerne give dig model nummeret men kan jeg ikke før lidt senere i dag når jeg kan få fat på ham.

    Det er ikke blot logo men det hele man kan se ligesom når man sidder og kigger blandt hvilken film man vil se.

    Pas, det er endnu en ting som jeg skal spørge om men fabriksindstillinger eller ej så burde det ikke komme ellers er det da efterhånden helt ude i skoven med panasonic hvis deres tv er direkte latterlige på fabriksindstilling.

    Men skal gerne undersøge begge dele og vende tilbage med svar.


  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 24
    #17   5. jan 2014 Der kommer en ny hvert år. Nu hedder de 60. ST60, VT60 ZT60. Sidste år hed de 50, forrige år 30. 50 og 60 laver aldrig burn in. 30 kan hvis man mishandler det.
    Jeg har et PZ80 der er 6 år og jeg har haft stående på samme faste billede i et døgn. Uden skyggen af burn in, fordi det er kalibreret rigtig.
    Det er vigtigt og derfor plasma er for folk der går op i tv.

    Sikkert mange der har den fordom om plasma, fordi de selv eller deres bekendte ikke har en dyt forstand på at bruge plasma skærmen ordenligt. Så skal de aldrig har det lort igen, istedet for at få hjælp til at instille det og få et pisse lækkert billede. Et billede som lcd/led ikke kan præstere.

    Det er helt sikkert hans opsætning der er gal. Deres fabriksinstilling er til indkørering. Og der forventer man ikke et wow billed. Det kommer efter 100 timer. Så kan man kalibrere det. Brugere man fabriksinstillinger efter ca 100 timer, er billedet grynet og ser ud som om opløsningen er lav. Og derfor ser lcd/led meget flottere ud i butikkerne i forhold til plasma. Endnu en kæmpe fejl folk begår når de er ude og se på tv. Fordi plasma i butikkerne som bilka, elgigant, eksper og fona osv står på fabriksinstillinger!


  • #18   5. jan 2014 Okay jamen så er det enten noget med 50 eller 60 det hedder som han har for det er ca et halvt år siden at han købte det.

    Med kalibrering tænker du her bare lysstyrke og kontrast indstilling samt dvs for at få det pæneste billede?

    Så skal jeg nok se et plasma tv som dit for har ikke til dags dato set en plasma skærm hvor jeg syntes det virkelig var noget at prale af.. sammenlignet med led er det kun det sorte jeg savner dog er led kommet godt efter det efterhånden men dog stadig ikke helt sort. Derimod ser jeg på nogle af samsungs topmodeller så tænker jeg wow og her er led ment.

    Vil nu ikke sige at billedkvaliteten er noget at komme efter for det står skam kniv skarpt og opløsningen er nu helt i top.


Kommentér på:
hvad for et tv skal jeg vælge?

Annonce