{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Digtal tv: Samsung LE40R80BD {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har dette samsung tv som der gerne skulle være en DVB-T modtager i.
Men når jeg går på digital tv og søger kanal får jeg intet. Digital modtageren skulle gerne du på den for lige da det kom ud på markede. Altså Digital tv smiley fik jeg det til og du men så dude det ik lige pluslig og har så bare lade det være da jeg har viasat.
Men nu vil jeg gerne have det til og du og kan ikke få det til og du. Nogen der har sådan et tv eller har prøvet noget lignende der kan hjælpe smiley

Tv'et
Samsung LE40R80BD
Model Code: Samsung LE40R80BDxixee
Seriel No: Aj403slp400257z
Version: spo2


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Digtal tv: Samsung LE40R80BD
  • #1   26. nov 2010 Du skal ikke udelukkende søge på digitale kanaler.
    Du skal på både analoge og digitale kanaler, kommer nemlig lidt an på hvor du bor ( boligforening, lejlighed eller hus)


  • #2   26. nov 2010 Ligner en parrallelimporteret model. Den findes hverken på samsungs danske, tyske, svenske, norske eller engelske hjemmeside.

    Og hvis det ikke er en nordisk model kan du ikke forvendte at en digital tuner virker med det danske signal.


  • #3   26. nov 2010 Det bliv købt i fona for omkring 3år siden det var en af topmodellerne den gang fra samsung smiley

    Har fået det til og du skifte mit kabel fra antennen til tv'et og lavet en søgning og så dukke de op smiley


Kommentér på:
Digtal tv: Samsung LE40R80BD

Annonce