{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

Jbl jrx100 i G-sub {{forumTopicSubject}}

Nu jeg ikke så god til det der med subs, og vil gerne prøve at bygge noget selv. Har kommer spørgsmålet
Har to jbl jrx100 subbe som jeg godt ville prøve at lave en G-sub til, men ville det lyde bedre. Skal bruge til mit mobil diskotek

*det er dem der er i midten af billedet*


Kommentarer på:  Jbl jrx100 i G-sub
  • #1   3. maj 2017 altså du vil tage 2 drivere ud af et refleks kabinet der er lavet specifikt til de enheder. Og putte dem i et universalt refleks kabinet? Hvad skulle fordelen være i det?

  • #2   3. maj 2017 Jeg ville gerne prøve at bygge noget selv, og det er et par subbe jeg bare har til at stå og samle støv, så ville gerne prøve. Ville det ikke give bedre bass? Eller skal jeg bare købe nogle Beyma enheder også bygge kassen til dem?

  • #3   6. maj 2017 Det kan jeg sagtens forstå. Men jeg tror desværre ikke du for mere ud af de enheder end i de originale krebinetter.
    Jeg vil klart anbefale dig at bygge cubo subs hvos du gerne vil prøve og bygge selv. De er nemme at bygge og har en fed lyd. Du skal dog huske at enhederne du vil bruge skal have de rigtige specs som er opgivet i tegningerne. Men jeg ville stadig ikke bruge de jrx drivere. Find istedet nogen beyma rcf 18sound pd eller lign. Enda nogen fane kunne gå. Men som sagt de skal være indenfor specs til kassen.


Kommentér på:
Jbl jrx100 i G-sub

Annonce