{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Bund kasser {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.. går med tanker om at bygge et par bund kasser.. Jeg har været inde på Speakerplans.Com og lure lidt og er faldet for dem der hedder G Subs.. tegningerne derinde er dog til 2×18 tommer og jeg vil gerne bruge 15 tommer. Nogle der ved hvor man kan finde tegninger til dem? På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bund kasser
  • #1   27. nov 2017 Tegninger skal jo laves ud fra den bas enhed du vil bruge, den har nogle parametre der skal tastes ind i et program som kan udregne kabinet til lige nøjagtig den enhed. Hent evt Speakercalc programmet på bekent.dk

  • #2   27. nov 2017 Ja okay.. jeg er helt grøn hva bund kasser angår. Har kun bygget lidt bilstereo. Men jeg kan jo se at i de forskellige kabinetter der er nogle forskellige afstivninger osv som nok påvirker lyden. Skal de så bare tilpasse så de passer til det ny kabinet eller hvordan gør man det?

  • #3   28. nov 2017 Ring og tag en snak med bekent.dk, de er super flinke og ved hvad de snakker om. De kan forklare dig hvordan man bruger det lille program man kan hente på deres side

Kommentér på:
Bund kasser

Annonce