{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan det her betale sig????
  • #1   18. apr 2007 ville gøre det hvis jeg var dig :D.

    står selv og vil ha sådan et system men skal først havde solgt det jeg har i forvejen,

    men det ser rigtig lækkert ud. plus at det stadig er en 15" sub der følger med smiley

    hvis du beslutter dig for at købe det så slå lige på tråden.

    eller hvis du forstryder det vil jeg gerne bytte evt. købe det kontant. gør ingen forskel.


  • #2   18. apr 2007 hvis det er fra usa , kan det ikke svare sig for så skal du betale told og skat af det også.... fragten vil nok ligge på omkring 4000 fra usa

  • #3   19. apr 2007 hmmmm....... jeg har virkelig lig lyst at bestille det hjem, for det ser fandme lækkert ud smiley men nogen der hved om det snart kommer i hifiklubben???

  • #4   19. apr 2007 Vær forberedt på en ekstra regning, når der skal betales fragt, told og moms af både selve sættet og fragten.

  • #5   20. apr 2007 dennis d.

    jeg har været nede i hifiklubben og spørge om de ik kunne få det hjem.

    men det køre kun med de 2 nye serie cls og ve serien :(.

    men kan man ik få ens firma til at betale for så skal de da ik betale moms og eller hva. :S . mig der væk på den eller hva ??


  • #6   20. apr 2007 Michael: Hvis det skal bruges til firmaet kan du trække momsen fra ligesom på alt andet du køber til firmaet, men du kan jo det samme med varer købt herhjemme.

    Tolden slipper du ikke for.


Kommentér på:
kan det her betale sig????

Annonce