{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Jesper O
Jesper O
Tilmeldt:
21. mar 2013
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 39

pris på mixer?? {{forumTopicSubject}}

Hej HifiGalleri
Jeg har nu haft min mixer til salg nogle uger nu og tænkte på om jeg har sat prisen for højt da jeg ikke har haft nogle henvendelser. Den står til 1800,- men skulle jeg sætte den længere ned? Billeder og info kan findes i min profil.

Dette er ikke for at reklamere, blot for at søge et hjælp til ikke at sælge en vare for dyrt!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pris på mixer??
  • #1   9. maj 2013 Sådan et sæt bør vel ligge på en 1000 kr smiley

  • Jesper O
    Jesper O Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 39
    #2   9. maj 2013 hader folk der er useriøse. Hvis ens hoved fungere bare rimeligt kan man sgu da godt regne ud den ikke koster 20 kroner eller 100 kroner for den sags skyld.
    Du gider nok heller ikke have folk skriver noget useriøst til dig når du opretter et forumemne?


  • Jesper O
    Jesper O Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 39
    #3   9. maj 2013 ved ikke hvad du mener med gg? Så kunne du have lavet en smiley så man kan vide det
    -_-


  • #4   10. maj 2013 Nogen gange kommer man til at sætte sine ting for højt, har jeg også kommet til nogle gange. Og til sidst er det bedre at få den solgt, også selvom man mister flere penge end planlagt.

    Men kig rundt omkring og se hvad andre har sat deres til, også regn ud fra det med hvilken stand din er i.
    Jeg plejer at tage en 100 kr pr uge, når jeg sælger ting. Til jeg selvfølgelig rammer mindste prisen, hvilket jeg ikke har prøvet endnu.

    Held og lykke med salget.


  • Jesper O
    Jesper O Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 39
    #5   10. maj 2013 endelig et seriøst svar tak smiley Vil jeg prøve smiley

Kommentér på:
pris på mixer??

Annonce