{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.513 visninger | Oprettet:

apple iphone 4 {{forumTopicSubject}}

havde ellers svoret at jeg ALDRIG ville have sådan et frugt produkt.............. men er da ved at overveje det kraftigt efter de er kommet godt ned i pris, og den nokia jeg ellers ville have den, lever ikke op til mit ønske om telefonens kunnen

men hvor meget er man stavnsbundet til andet apple hvis man skal bruge sådan en?

kan den bruges sammen med andet bluetooth grej som ikke er apple???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  apple iphone 4
  • #1   19. mar 2011 Nej - eller hvertfald ikke 3gs. Den kan kun finde andre appel bluetooth.

  • #2   19. mar 2011 tænker mest på en 4G


  • Benjamin L
    Benjamin L Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 56
    #3   19. mar 2011
    Jeg har hverken haft problemer med, min gamle 3gs eller min iphone 4. De virkede begge fint med min Jabra cruiser og med mercedes håndfri smiley



  • #4   19. mar 2011 hvordan er stabiliteten på dem?

  • #5   19. mar 2011 HTC desire.. way to go.. alle jeg kender syntes at htcen er bedre en iphone 4eren smiley

  • #6   19. mar 2011 Som * Kilde * nævner, så er der altså et par interessante HTC telefoner, der måske også kunne have sin relevans smiley


  • #7   19. mar 2011 jeg har selv desiren og har aldrig haft så stabil og god mobil i hånden.

  • #8   19. mar 2011 uden jeg har haft nogen iphone så sys jeg det er alt for opkørt med at alle bare skal ha iphone.... jeg sys da det er fine telefoner.... men alle har dem og så fede er de nu heller ikke.... men alle fra mellemstore børn til voksne i 50erne med interesse for teknik.... men alt for udbredt til at du skiller dig ud ved at få iphone....og det er synd

    så jeg gider ikke følge vognen.... og hvad jeg erfarer binder man sig til apple.... og det koster.... og jeg har bundet mig rigeligt dyrt i B&O produkter som jeg har en større hobby i end at binde mig til apple


  • #10   20. mar 2011 Hold nu op med at skrive at folk der har iPhone prøver på at skille sig ud, det løb er da for længst kørt. Eller det kan da godt være der er nogen der tror de gør det, men så skal de da ha en omgang lugtesalt, så de kan vågne op.

    Jeg har selv haft både iPhone 3GS og iPhone 4, samt HTC Desire. Og pas nu på, her kommer min subjektive mening! Efter MIN mening er iPhonen bedre. Det kan godt være at du kan tweake i hoved og røv på en HTC, men min opfattelse er at det bare aldrig virker helt som det skal. Jeg kender i hvert fald et par stykker med HTC telefoner, som er markant mere ustabil end min iPhone 4. De crasher og kan egentlig ikke altid bruges ordentligt. Der er efter min mening stadig heller ikke nogen af HTC's eller for den sags skyld andre Android telefoner der kan leve op til iPhonens touch-interface.

    Et andet indtryk jeg har af HTC folk er at de er stolte af at deres telefoner er meget mere "frie" end Apples, det har måske også en hvis sandhed, men hvis den sandhed består i at det er nemmere at installere pirat-software på, så synes jeg det er lidt ærgeligt. Noget andet er at jeg ikke synes at folk udnytter den her "frihed" som deres Android mobiler har. Jeg mener, at der er folk i begge lejre, som bare har en fed touch mobil for at spille fandango over for vennerne og egentlig slet ikke bruger den til det som den kan. Men overvægten af dette ligger klart i Android-lejren.

    Min erfaring med bluetooth er, at Apple fungerer mindst lige godt som de andre, eller min fungerer i hvert fald fint med både Nokia og Jabra (staveplade) bluetooth-kits. Jeg tror den dårlige omtale af Apple og bluetooth stammer tilbage fra 3G'eren, for ja den skulle der vist ha været problemer med, i hvert fald mht. bluetooth.

    Jeg glæder mig til den dag vi ser overskrifter der lyder "Gad vide om Apple kan lave en HTC-killer" smiley Konkurrence har altid være godt for os forbrugere.

    Så mit råd er, prøv at købe en brugt og hvis du synes det er noget lort, så fair nok, Apple produkter holder en ret god brugtværdi, så det er jo bare at skyde den af igen.


  • #11   20. mar 2011 har iphone 4 og har haft 3gs'ern oss, og det jeg anbefalder folk er HTC smiley har kun haft HTC inden iphone, og ja, HTC er bare bedre, uanset hvad folk siger smiley

  • #12   20. mar 2011 Jeg har pt iPhone 4 og er super tilfreds med den.

    Det eneste minus ved iPhone er at man er nød til at jailbreake den, for at den blir rigtig fed, men altså det tager 5min og så er mulighederne næsten uendelige:)


  • #13   20. mar 2011 Af ren nysgerrighed, hvad jailbreaker folk for?

  • #15   20. mar 2011 Min iPhone 4 kører helt perfekt sammen med det integreret blå-tand i min nye Altea... Og der var heller ingen problemer da jeg benyttede Jabra Extreme!
    Men når det så er sagt... Så savner jeg godt nok min Desire på alke punkter!


  • #16   20. mar 2011 Jeg har en iphone 3gs nu og min næste mobil skal helt klart være htc desire hd eller lignende. smiley

  • #17   20. mar 2011 iphone 4 er genial, og igen problemer med den! So fare.. :´)

  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #18   20. mar 2011 HTC eller iphone...

    er vel det samme som en EU bil eller en Japan bil...

    begge med masser af udstyr, men nogle vælger bare det ene frem for det andet....

    det er rent ud sagt en smags sag..

    personligt er jeg mere til iphone, og er noget imod htc. da jeg synes menu etc er nemmere på iphone og noget forvirrende på htc...


    men en sej/cool/ vigtig funktion for dig er nok: RTA

    (link fjernet)
    http://www.youtube.com/watch?v=YxIWaRuXilM
    det virker så sindsygt godt, og er meget sjovt at have når man opsætter sit anlæg smiley


    ang om den er stabil, ja det er den. har brugt min i 665 dage nu, og har aldrig haft problemer med den. den fungere bare, smiley kan varmt anbefaldes smiley

    mvh
    Holger


  • #19   20. mar 2011 GUUUUD en HA der er online? skriv det lige i bogen drenge smiley

    men tak for jeres inputs, har set HTC disire, og den tiltaler mig ikke rigtig

    så jeg tror jeg hopper på en Iphone G4


  • #20   20. mar 2011 Bare til orientering så er Iphone 4 IKKE 4G. Så du skal ikke købe den hvis du tror du får den funktion med (iøvrigt er der heller ikke noget net der kører 4G endnu.)

    Nogen kan lide moderen og andre datteren.

    Efter at have haft HTC Hero og efterfølgende Desire blev jeg overtalt til at købe en Iphone 4. Der gik ikke én dag hvor jeg ikke var irriteret over at jeg manglede en funktion som jeg i daglig brug havde på Android mobilerne.
    Iphonen blev solgt efter 2 måneder og jeg betaler stadig til abonnementet men er glad tilbagevendt til en Android mobil.

    Af ting som jeg bare ikke kunne leve uden (ex. fra daglig brug)
    1. En fast tilbageknap - når man manøvrerer igennem utallige programmer så er det ufattelig tit jeg lige har brug for at gå en tak tilbage til et tidligere app.
    2. Efter at have læst en sms vælger jeg meget ofte at ringe til vedkommende og det er DØD irriterende at skulle hoppe ud af sms-delen for at slå kontaktpersonen op for at ringe til vedkommende. På android hold-down trykker man på sms'en og flaf så har man muligheder op til begge ører.
    3. Når vi er ved kontaktpersoner - Android viser et nummer tastatur når man trykker på telefon-ikonet og ved bogstavindtastning på det kommer hurtigt og let den kontaktperson frem med sit primærnummer og mulighed for yderligere kontaktoplysninger. Det er da dødssygt at skulle slå kontaktpersoner op hver gang ved at bladre igennem dem.
    4. Google integreringen er fænomenal på Android - Bevares gmail kontakter kan volde lidt synkroniseringsproblemer, men søgefunktion og alle googles produkter er flot integreret. (Denne er jo lidt selvsagt eftersom Android er et google produkt).
    5. Google Maps Navigation... behøver ikke sige mere fordi hvem køber sådan en telefon uden at have dataabonnement.
    6. Itunes er et SØK-RÅDDENT stykke software. Jojo - det er da blevet bedre men hvad fanden er meningen med det der kabel lort. Kabel SUCKS - Winamp synkroniserer musik og videofiler med Android over Wifi.
    7. Jeg skal bruge en filbrowser. Apples nordkoreanske elitekontrol helvede er til at brække sig over. Jeg vil selv bestemme hvor mine filer ligger.
    8. NOTIFIKATIONER. KOM IND I KAMPEN APPLE. Jeg gider for fanden da ikke tage stilling til en sms hver gang den tikker ind på skærmen. Lær nu lige lidt af næsten ALLE andre mobil og mobilsoftware producenter og især Androids notifikationsmenu kører jo over Apples haltende forsøg på... ja ikke eksisterende funktion på den front.
    9. Widgets. Har man ikke været vant til widgets - ja så savner man dem ikke... men når først behovet er der så er det uundværligt.
    10. Flydende... joe en Apple telefon virker umiddelbart lækker og flydende men efter 2 uger med mit forbrug så tog min 4 sekunder op at åbne en folder med apps eller 8-9 sekunder for at starte kameraer. Det holder ikke - og jeg har IKKE pillet med jailbreak eller noget. På den anden side skal en Apple telefon genstartes noget sjældnere end en Android mobil efter min erfaring.
    11. Ok Apple Iphone vinder på batteritid. Men Androids funktioner som widgets og deres ofte større skærme æder lidt mere - og Android kan til tider være meget mystisk med hvad der bruger strømmen - exempelvis er min kalender extremt strømsulten på min android.
    12. Apple vinder på standardsoftware til Exchange synkronisering - På Android kan man til gengæld bare downloade og installere et andet og bedre alternativ... fordi man er fri og ikke bagbundet og bukket forover til at modtage et æble bagi bare fordi Jobs siger det er sådan det skal være. Bevares - man kan jailbreake - men hvorfor skal det være nødvendigt.

    ... og jeg kan blive ved...

    Ovenstående er selvfølgelig subjektivt ud fra mit behov af en telefon. Der ER andre punkter hvor Apple er bedre - ex. opløsning og intensitet i skærmen og Voice Dial savner jeg HELT VILDT på Android... men man kan ikke få alt endnu.


  • #21   20. mar 2011 Iøvrigt hvis du ikke er til HTC så kommer LG ud med deres Optimus 2x med dual core processor nuher. Den ser rigtig spændende ud og sådan en skal jeg da ha... når engang mit Iphone abonnement (som bruges med Android telefon) løber ud.

  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #22   21. mar 2011 OT..

    jeg er online mere end i anér boys....


  • #23   21. mar 2011 Jakob B skrev:
    1. En fast tilbageknap - når man manøvrerer igennem utallige programmer så er det ufattelig tit jeg lige har brug for at gå en tak tilbage til et tidligere app.

    svar:
    ja der dobbeltklikker du da bare på home-knappen, så kommer alle seneste apps frem...

    Jakob B skrev:
    2. Efter at have læst en sms vælger jeg meget ofte at ringe til vedkommende og det er DØD irriterende at skulle hoppe ud af sms-delen for at slå kontaktpersonen op for at ringe til vedkommende. På android hold-down trykker man på sms'en og flaf så har man muligheder op til begge ører.

    svar:
    hvis du trykker øverst oppe på skærmen i SMS-delen flyver du til toppen hvor du har alle de muligheder du søger...

    Jakob B skrev:
    3. Når vi er ved kontaktpersoner - Android viser et nummer tastatur når man trykker på telefon-ikonet og ved bogstavindtastning på det kommer hurtigt og let den kontaktperson frem med sit primærnummer og mulighed for yderligere kontaktoplysninger. Det er da dødssygt at skulle slå kontaktpersoner op hver gang ved at bladre igennem dem.

    svar:
    det er rigtigt, her har HTC en fordel over iPhone hvis iPhonen ikke er JailBreaket, dog har du din søgeside (siden til venstre for 1. hjemmeskærm) hvor du søger på alt i telefonen, den bruger jeg oftest til mine kontakter da denne er hurtigere at søge i.

    Jakob B skrev:
    4. Google integreringen er fænomenal på Android - Bevares gmail kontakter kan volde lidt synkroniseringsproblemer, men søgefunktion og alle googles produkter er flot integreret. (Denne er jo lidt selvsagt eftersom Android er et google produkt).

    svar:
    og stadig fungere google også godt på iPhonen, men selvfølgelig skal der jo være en forskel når det er Googles eget styresystem.

    Jakob B skrev:
    5. Google Maps Navigation... behøver ikke sige mere fordi hvem køber sådan en telefon uden at have dataabonnement.

    svar:
    der har du ret, dog kan man jo også få navigation til iPhone, disse er god lidt pebrede, men det kan altså lade sig gøre.

    Jakob B skrev:
    6. Itunes er et SØK-RÅDDENT stykke software. Jojo - det er da blevet bedre men hvad fanden er meningen med det der kabel lort. Kabel SUCKS - Winamp synkroniserer musik og videofiler med Android over Wifi.

    svar:
    tjae, men kabel går det langt hurtigere, samt i iTunes har jeg komplet backup af min iPhone incl ALT, så når jeg får en ny iPhone, så sætter jeg den bare til, og vupti så gendanner jeg fra min backup af den gamle, og herefter er den ligesom den gamle med opsætninger og det hele, det er da nemt.

    Jakob B skrev:
    7. Jeg skal bruge en filbrowser. Apples nordkoreanske elitekontrol helvede er til at brække sig over. Jeg vil selv bestemme hvor mine filer ligger.

    svar:
    ja det er jo så en smagssag, det er jo også bl.a. dét der gør Android mere ustabilt, nemlig at man selv kan bestemme alt, og det er ikke altid en god ide, hvad skulle grunden være til at du selv vil bestemme hvor dine filer skal være? med det samme du skal bruge en given fil, jamen så åbner man appen til den og herefter finder man filen man skal bruge i appen, det virker helt upåklageligt.

    Jakob B skrev:
    8. NOTIFIKATIONER. KOM IND I KAMPEN APPLE. Jeg gider for fanden da ikke tage stilling til en sms hver gang den tikker ind på skærmen. Lær nu lige lidt af næsten ALLE andre mobil og mobilsoftware producenter og især Androids notifikationsmenu kører jo over Apples haltende forsøg på... ja ikke eksisterende funktion på den front.

    svar: her har du ganske ret, dog er det ikke så stort et irritationsmoment for mig som det åbenbart er for dig, men skal man tro på rygterne er de jo netop også ved at udvikle et nyt system.

    Jakob B skrev:
    9. Widgets. Har man ikke været vant til widgets - ja så savner man dem ikke... men når først behovet er der så er det uundværligt.

    svar:
    Jailbreak så har du alle de widgets du kan ønske dig hvis du ikke kan undvære dem.

    Jakob B skrev:
    10. Flydende... joe en Apple telefon virker umiddelbart lækker og flydende men efter 2 uger med mit forbrug så tog min 4 sekunder op at åbne en folder med apps eller 8-9 sekunder for at starte kameraer. Det holder ikke - og jeg har IKKE pillet med jailbreak eller noget. På den anden side skal en Apple telefon genstartes noget sjældnere end en Android mobil efter min erfaring.

    svar:
    så har du enten haft en MEGET gammel iPhone eller også HAR du altså lavet et eller andet... jeg er selv IT mand og roder faktisk også selv med min iPhones indre og jeg har ALDRIG kunne fremtvinge så langsom en reaktionsevne som du nævner....

    Jakob B skrev:
    11. Ok Apple Iphone vinder på batteritid. Men Androids funktioner som widgets og deres ofte større skærme æder lidt mere - og Android kan til tider være meget mystisk med hvad der bruger strømmen - exempelvis er min kalender extremt strømsulten på min android.

    svar:
    nemlig smiley

    Jakob B skrev:
    12. Apple vinder på standardsoftware til Exchange synkronisering - På Android kan man til gengæld bare downloade og installere et andet og bedre alternativ... fordi man er fri og ikke bagbundet og bukket forover til at modtage et æble bagi bare fordi Jobs siger det er sådan det skal være. Bevares - man kan jailbreake - men hvorfor skal det være nødvendigt.

    svar: hvis man kan stille spørgsmål ved hvorfor det skal være nødvendigt at jailbreake, så kan man vel også stille spørgsmål ved hvorfor det skal være nødvendigt at installere et andet program til Android for at få noget der virker.....


    Jakob B skrev:
    ... og jeg kan blive ved...

    svar:
    det kan jeg skal også..... smiley

    Jakob B skrev:
    Ovenstående er selvfølgelig subjektivt ud fra mit behov af en telefon. Der ER andre punkter hvor Apple er bedre - ex. opløsning og intensitet i skærmen og Voice Dial savner jeg HELT VILDT på Android... men man kan ikke få alt endnu.

    svar:
    jeg er helt enig, bare modsat, der er punkter hvor Android er bedre end iOS, men som du selv er inde på, så kan man ikke få alt endnu....


  • Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.482
    #24   21. mar 2011 @Nick V

    hehe overvejde at lave samme indlæg smiley


  • #25   22. mar 2011 Lige lidt opfølgning smiley

    1. Tilbageknappen
    Apples multitasking er tilsvarende Androids notifikationslinie eller holddown på hjemmeknappen. Tilbageknappen fungerer helt anderledes. Den fører en tilbage kronologisk i apps og deres undermenuer og den er altid let at finde. Tro mig - man bliver afhængig.

    2. Smsklient
    Ja det er en mulighed - men besværlig. Og på android kan man ved holddown i sms'en dele beskeden med alle integrerede apps, ringe op til afsender, åbne kontaktpersonen, videresende, slette eller vælge ud af teksten som så kan kopieres til udklipsholder, deles eller laves hurtigt opslag på wiki, google, youtube, translate, ordbog. Alt sammen lige ved hånden i sms klienten. Og det gælder stort set i hele Android systemet og er grunden til jeg er, skal vi sige, afhængig af den.
    Så kan du nok forstå at man kommer til at savne funktioner i en iPhone.

    3. Kontaktpersoner
    Ja søgesiden på iPhone ligger lige ved hånden - det er så en personlig præference der regerer her.

    4. Ingen kommentar

    5. GPS
    Alt kan lade sig gøre hvis man vil betale... Gratis er det nye sort.

    6. Itunes
    Ja det er hurtigere at overføre med kabel, men hvis det er trådløst kan det da være ligemeget hvor lang tid der går. Man har telefonen på sig hele tiden under overførslen smiley
    Enig med dig i iTunes backup af telefonens indstillinger - det er smart. Men jeg tror bare jeg er for meget nørd og elsker at sætte en ny telefon op. Her er folk så forskellige. Det kan vi nok blive enige om.

    7. Filbrowser
    Hvorfor? Fordi jeg kan smiley
    Jeg kan godt lide muligheder frem for begrænsninger.

    8. Notifikation
    Det er igen en af de ting man ikke kan undvære når man først har haft det.

    9. Ja - men går en jailbreak ikke imod hele Jobs filosofi smiley

    10. Flydende
    Jeg havde Apple fanboys og techfolk til at checke det og telefonen fejlede ikke noget. Kun en genstart løste problemet. Og det burde jo ikke være nødvendigt med en iPhone.

    Men det er jo godt at der er købere til begge systemer - det holder gang i hjulene.



  • #26   7. maj 2011 Skiftede min Htc hd2 ud med en IPhone 4
    Den størreste nedgradering til dato smiley


Kommentér på:
apple iphone 4

Annonce