{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.284 visninger | Oprettet:

Bedste mp3-afspiller? {{forumTopicSubject}}

Hej hifigalleri.
Jeg skal snart på en tur til Spanien i bus og der kunne jeg godt tænke mig at have noget underholdning med.
Jeg vil nok foretrække at man se AVI-filer på den da jeg har en del film i det format.
Batteritiden er naturligvis også meget vigtig

Budgette ligger på omkring de 1.000 kr.
Hvad vil i foreslå?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste mp3-afspiller?
  • #1   23. sep 2009 Jeg ved Sony laver nogle fantastiske mp3-afspillere


  • #2   23. sep 2009 Cowon har vist generelt ry, for at have noget af den bedste lyd... Den bedste jeg selv har hørt er dog en Meizu M6. Den er vist godtnok udgået, men mener stadig den kan findes nogen steder til ingen penge!

    Ellers ser den nye Zune HD også ret fræk ud, og den høster en masse god omtale rundt omkring... Men kender af gode grunde ikke lyden i den?


    Men ellers så ville jeg nok kigge efter en afspiller der understøtter USB Mass Storage Device standarden, hvilket vil spare en masse daglige frustrationer, og kompatibilitets problemer! Men det afskriver dog både iPod og Walkmann, da de benytter deres egen tredjeparts crapware.


  • Andreas M
    Andreas M Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 108
    #3   23. sep 2009 Med nogle små computertricks - kan man sagtnes åbne sin ipod uden itunes, hvis det er det, som er problemet:)

    Ville bare lige sige det smiley


  • #4   23. sep 2009 >> Andreas
    Mig bekendt så kræver det stadig tredjeparts software....
    Hvis nu alle kunne blive enige om at følge standarderne, så ville det hele være meget nemmere, men der findes jo nogle arogante, højrøvede firmaer der ude, som vil se deres logo på alt ting (også selvom det ikke er nødvendigt)... smiley


  • Andreas M
    Andreas M Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Emner: 25 Svar: 108
    #5   23. sep 2009 De ville være rart hvis de større selskaber/firmaer, kunne tænke lidt mindre på konkurrence, og mere på brugervenlighed (tænker på apple)

    Det letteste er klart tredjeparts-software, men der er et alternativ

    Man kan åbne en ipod uden brug af itunes, ved at ændre lidt i windows mappeindstillinger smiley - Selvom dette kan være besværligt for nogen smiley


  • #6   23. sep 2009 IPOD

  • Dibot H
    Dibot H Tilmeldt:
    dec 2005

    Følger: 1 Svar: 3
    #7   23. sep 2009 creative zen x-fi er ellers også et udmærket valg

  • #8   23. sep 2009 Den Zen x-fi ser nu meget spændende ud smiley det kunne nemt tænkes det blev den..
    Men det virker lidt som om batteritiden er et minus


  • #9   24. sep 2009 Hvis du bruger lidt over 1000 kr. kan du købe den nye ipod touch 3g med 8gb, det er en god musikafspiller, og nem at gå til. Men ja det er en negativ ting med itunes, men det kan ændres.

    Det smarte ved Ipod touch er netop også du kan spille på den, se film, tegne, gå på nettet (hvis der er wifi i nærheden), se vejret,mail,kalender,lommeregner osv.

    Men Zen X-fi er også en utrolig god mp3 afspiller.


  • #10   24. sep 2009 Har også selv en Zen X-fi, men man skal nu ikke overvurdere den ret meget, for den er stort set ubrugelig, hvis man ikke slår Crystalizeren til... Altså kunstig DSP signal behandling.
    Hvis det er slået fra, så er den ret grov og upræcis.... Så er Meizu M6, som sagt, en hel del bedre!

    Men selvfølgelig, man kan også sagtens bruge den med Crystalizeren slået til, men det afsløre bare lidt af teknikken, når den er så "mindre god" når den er slået fra smiley


    Men med hensyn til batteri, så klare Zen X-fi med Crystalizeren på maks, da en ganske lang spille tid... Vil da bestemt mene at det er et godt stykke over 24 timer?


  • #11   24. sep 2009 Stig J -->
    Den nye Ipod Touch ser nu også ret lækker ud, men har den ikk lidt en svaghed med at den kun kan afspille MPEG4 videoformater?

    Eller er det nemt nok at konvertere filer til det format?

    Er det nemt nok at gøre så man ikk absolut skal bruge Itunes?

    Hvis man skal stille de afspillere over for hinanden, hvilken vil i så foretrække? gerne med begrundelse
    (Og helst ikk nogen der siger Ipod, bare fordi de er Apple fans, tak)


  • #12   25. sep 2009 Henrik
    Først vil jeg lige sige, jeg ikke er Apple fan, for jeg elsker mere windows end Apple, men anbefaler Ipod da man kan mest på den, så den er god til ferie.
    Det er i mine øjne ikke særlig svært at konvertere de formater om, eller hente mpg4 film. Jeg bruger rapidshare der er der masser, ellers hente en converter fra avi til mpg4 feks.
    Ipod uden itunes: http://lifehacker.com/software/ipod/hack-attack-add-music-and-movies-to-your-ipod-from-any-computer-without-itunes-237986.php



Kommentér på:
Bedste mp3-afspiller?

Annonce