{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Fjerne "Ground loop" støj
  • #1   30. jun 2017 Ground er til tilslutning af pladespiller. I hvert fald ældre pladespillere har et ground kabel, der skal sættes til forstærker. Udover de sædvanlige phonokabler.

  • #2   1. jul 2017 Hvad gør jeg så ved den irriterende summen?

  • #3   1. jul 2017 Om det kan fjernes helt ved jeg ikke, da mange forstærkere bare har en smule støj i baggrunden. Nogle mere end andre.
    Men hvis det er noget som ikke har været der hele tiden, så skal der nok en mere teknisk person til at kigge på det.


  • #4   1. jul 2017 Det har altid været der i den tid jeg har haft den.. vi tale en aiwa mx70 fra 80"erne

  • #5   17. jul 2017 så det der for smiley summen stammer fra phono indgangene de var altid dårlig loodet sammen man kan løse det ved at gå motherbordet igenem for kold lodninger men det er tids krævne og man skal bruge lup for at finde dem
    har arbejdet meget i det ja selv nyer forstærker kan det ske for

    ellers er det din traffor der er ved at stå af men vis du siger den er fra omtrent 80ne af tja så er det jo en gammel fætter du har dig tja så er der nok ikke meget der kan gøres ud over få den skiftet ud det kan rande op i 1200 kr så spørsmålet er så er den det værd for dig at give den slat penge ud ?

    har lige for tiden en Sony tuner den brumer også selv om den er slukketpå knappen men den ved jeg det er trafforen smiley den stammer fra midt 90ne af så den gider jeg ikke gøre noget ved så den bliver skiftet ud med en Mini Dab+ i stedet for


Kommentér på:
Fjerne "Ground loop" støj

Annonce