{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstærker - Denon PMA 700v
  • Lars E
    Lars E Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 258
    #1   14. jun 2017 Det er en typisk midt 80'er Denon forstærker, ganske solid ting som sagtens kan spille dine højttalere op. Du skal bare være opmærksom på at den kan have skavanker pga. alderen.

  • Viktor J
    Viktor J Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #2   14. jun 2017 Yes okay, forslå du at kigge en ekstra gang på noget bestemt du der kan være et problem? Eller bare hvad som helst der kan være gået i stykker?

  • Lars E
    Lars E Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 258
    #3   14. jun 2017 test samtlige knapper og kontakter, hør om de skratter.
    Spil noget musik og hør om der er lige højt output i venstre og høre kanal


  • Viktor J
    Viktor J Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #4   14. jun 2017 vil jeg gøre, tak for hjælpen

  • #5   14. jun 2017 Den denon du har valgt er en udmærket forstærker, men hvis jeg var dig og skal ud og invistere i ny forstærker hvorfor så ik ofre et par tusinde kroner og få noget der sparker lidt mere røv, eventuelt en denon poa 2200, med 220w i 8 ohm, samt en denon forforstærker, så kan du selv spille et par 15 tommer op til eksplosion smiley

  • Viktor J
    Viktor J Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #6   14. jun 2017 TJoo det kunne også være en mulighed, kræver bare lige flere penge end jeg har på hånden lige nu smiley
    Da jeg er ret "nybegynder" til at sætte mig ind i højtalere, forstærkere osv. vil jeg lige spørge hvad det ville gøre godt at købe en forforstærker oveni en forstærker? smiley


  • #7   14. jun 2017 Den forstærker du snakker om er en integreret forstærker, hvilket vil sige at det er en effektforstærker og en forforstærker i samme kabinet. Effektforstærkeren levere watt og for forstærkeren er den der sender signalet fra effektforstærkeren ud i højtalerne, samt styre alle funktioner såsom at skrue op og ned osv.

  • Viktor J
    Viktor J Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #8   15. jun 2017 Ahh så en Denon Poa-2200 er altså bare en effektforstærker

  • #9   15. jun 2017 Jep lige præcis

  • Viktor J
    Viktor J Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #10   15. jun 2017 Men vis en forforstærker ikke har noget at gøre med watt'ene. Hvad skal jeg så kigge efter i en forforstærker for at se om den er af kvalitet?


  • #11   15. jun 2017 Jeg kigger altid efter forvrængning og Hz. Hz jo højere jo bedre og forvrængning jo lavere jo bedre. http://www.dba.dk/forforstaerker-denon-poa/id-1034718105/
    Kunne være et godt bud


  • Viktor J
    Viktor J Tilmeldt:
    maj 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #12   16. jun 2017 Okay, mange tak smiley

Kommentér på:
Forstærker - Denon PMA 700v

Annonce