{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

svs pb1000 vs sb1000 {{forumTopicSubject}}

hey hifigalleri!
står og skal jeg have en ny subwoofer, og valget er mellem svs pb1000 og sb1000, men jeg er virkeligt i tvivl om hvilken der er det rigtige valg for mig, fordi pb1000 kan spille lavere hz, men sb1000 er en 12". den skal mest bruges til musik med masser af bass i, og en gang imellem bruges til film, hvilen af dem ville i vælge?
rummet den skal bruges i er ca 12 kvadratmeter og den skal spille sammen med cerwin vega sl28 med en nad t747 smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svs pb1000 vs sb1000
  • #1   30. apr 2017 Jeg har en sb2000 og valgte den lukkede, fordi jeg syntes de er nemmere at håndtere. Pb går dybere og det vil være rigtig godt til film ellers. Jeg mener også den levere noget større spl.
    Er musik det primære så ville jeg klart vælge sb1000. Det er stadig en god film subwoofer:).
    Min prioritet var omvendt, men endte alligevel med en lukket


  • #2   3. maj 2017 vil du tro jeg får mere ud af at spare lidt ekstra op og købe en sb2000 istedet for en sb1000 så? få jeg en der er de penge mere værd?

  • #3   3. maj 2017 Du vil helt sikkert få mere lyd for pengene, men kun du kan afgøre om det er nok:).
    Men sb2000 har noget mere power bag sig


Kommentér på:
svs pb1000 vs sb1000

Annonce