{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

SDA-2400 + Cambridge CXN? {{forumTopicSubject}}

Hejsa har haft et par indlæg tidligere angående DAC's og netværksstreamere. Er nu kommet frem til en kombination af en Lyngdorf SDA-2400 effektforstærker og en Cambridge CXN som skal fungere som netværksstreamer og bindeled mellem computer og anlæg gennem USB, mit spørgsmål er nu om disse 2 komponenter vil passe sammen, tænker om effektblokken er overkill i forhold til cxn'en eller om jeg ville være bedre stillet med en TDAI-2170 med USB modul og så evt. en bluesound node til at streamer uden om computeren?
pt. skal anlægget drive et par Dali Menuét SE. i øjeblikket har jeg en Denon PMA-1500 AE som yder 70 watt i 8 ohm og 140 i ohm så vidt jeg husker. Men efter jeg fik mine Dali synes jeg de mangler lidt power...
på forhånd tusind tak for input


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SDA-2400 + Cambridge CXN?
  • Lars E
    Lars E Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 258
    #1   18. feb 2017 Effektblokken er ikke overkill i forhold til CXN'en.
    Det eneste der potentielt taler imod denne løsning er at din pc kobles direkte sammen med CXN og der er derfor galvanisk forbindelse mellem dem, hvilket måske, måske ikke kan introducere støj. Det kommer an på om usb indgangen i CXN er fornuftig konstrueret.
    Fordelen ved en bluesound er at computeren ikke er i direkte kontakt med de lydgivende enheder.


Kommentér på:
SDA-2400 + Cambridge CXN?

Annonce