{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

Danny J
Danny J
Tilmeldt:
7. dec 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Tilslutning {{forumTopicSubject}}

Hej alle i kloge mennesker??
Min plan er at købe en effekt forstærker der så skal tilsluttes min harmon kardon avr 7000 forstærker......
Mit spørgsmål er så om det bare er så simpel at tilslutte effektforstærkeren til AVR modellen der tænker jeg Pre-out er det rigtig?????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilslutning
  • #1   8. nov 2016 Ja du fjerne bare bøjlerne fra main ch, og sætter kablerne fra effektforstærkeren i pre-out. Hvis det er til fronthøjtalerne.

  • Danny J
    Danny J Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   8. nov 2016 Okay tak hvad med surround CH og CTR CH de skal ikke bruges....eller...
    Jeg vil hellere spørge en Extra gang så der ikke bliver futtet noget af med det kraftværk der skal tilsluttes...
    Og main in ved siden af hver skal vel heller ikke bruges eller hvad?????


  • Danny J
    Danny J Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   8. nov 2016 Det er denne effekt forstærker der skal tilsluttes...

    profilbillede
  • #4   9. nov 2016 Du bruger bare input 1 og 2 på effektforstærkeren. Husk at MODE: Skal stå på stereo, når den kun skal køre med 2 højtalere.
    Main in er hvis du vil bruge en harmon kardon´en som effektforstærker med en anden forforstærker f.eks.
    Medmindre du har en 5 kanals effektforstærker eller flere effektforstærkere til de andre kanaler, så lader du bare bøjlerne sidde. Ellers for de kanaler jo ikke noget signal smiley


  • Danny J
    Danny J Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   9. nov 2016 Tusind tak

Kommentér på:
Tilslutning

Annonce