{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.277 visninger | Oprettet:

Nad c372 + c272 brigde mode (hjælp søges) {{forumTopicSubject}}

Hej Hifigalleri.

Jeg er ny på Hifi området, jeg har forsøgt at følge manualerne til både Nad c372 og c272 men der er noget jeg gøre forkert i opsætningen til bridge mode. Jeg får nemlig kun lyd ud af den ene højttaler.

Højttalerne er af mærket Cerwin vega Clsc 215.

Det jeg har gjort ind til videre er at tage højttaler ledningen og forbinde L til + plus og R til - minus på højttaler terminalen som der står i manualen, jeg har derefter sat ledningen i Speaker A og i afmærkningen af bridge mode hvor ledningen så er forbundet til L+ & R+ og har så trukket phono kabel fra Pre out 1 Left til Fix in left indgangen på c272eren. Har både prøvet at trække phono kabel fra pre out 1 right til fix in right på c272eren og jeg har også prøvet at sætte metal bøjlen tilbage i standard stilling på c372eren og der kommer stadigvæk kun lyd ud af den ene højttaler.
(overstående med venstre højttaler er også gjort med højre bare på c272eren så det er ikke fordi jeg har glemt at forbinde den)

Er sikker på jeg har misforstået det totalt.

Håber der er en derude der vil hjælpe en nybegynder.

Mvh Stig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nad c372 + c272 brigde mode (hjælp søges)
  • Martin T
    Martin T Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 6 Følgere: 6 Svar: 92
    #1   16. jun 2016 smid lige et par billeder af det du har lavet op her

  • #3   17. jun 2016 Jeg har fået løst mit problem, en medarbejder fra hifi klubben sendte mig et diagram over hvordan jeg kunne bro koble systemet. Jeg har valgt at bro koble da jeg ville have så meget effekt som muligt til at drive de 2x cerwin vega clsc 215 .

    Jeg tilføjer billedet så andre også kan få glæde af løsningen.

    Mvh Stig


    profilbillede
Kommentér på:
Nad c372 + c272 brigde mode (hjælp søges)

Annonce