{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.074 visninger | Oprettet:

Christian B
Christian B
Tilmeldt:
15. jan 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

Søger hjælp til valg af forstærker til dali lektor 6 {{forumTopicSubject}}

har haft kig på denne forstærker

http://usa.yamaha.com/products/audio-visual/av-receivers-amps/rx/rx-v575_black_u/?mode=model

Hvad siger i tror i et par Dali lektor 6 højtalere ville spille godt med sådan en Yamaha forstærker? eller er det bedre at holde mig til Cambridge forstærker som jeg blev forslået ved hifiklubben. ville blive glad hvis nogen ville hjælpe har ikke den store forstand på det, men vil helst ikke ødelægge mine højtalere smiley

Her er link på Cambridge forstærkeren. http://www.hifiklubben.dk/Products/cambridge-azur-651a-forstarker-38394/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger hjælp til valg af forstærker til dali lektor 6
  • #1   10. jun 2014 Øh.. Skal du have surround eller stereo? smiley Dit ene link er en surround receiver, og det andet er en integreret stereo forstærker..

  • #2   10. jun 2014 Og budget er altid godt

  • #3   10. jun 2014 Og en helt anden ting er, lyttede du også til Ikon 5 da du valgte?
    Med det rigtige grej spændt bag syntes jeg den er federe end Lektor 6 smiley


  • Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #4   10. jun 2014 Købte mine lektor højtalere brugt smiley
    Kan yamaha ikke bare ikke køre stereo hvis man kun sætter 2 til? smiley


  • Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #5   10. jun 2014 Som sagt har ikke så meget forstand på det, men vil gerne e vide hvad der ville passe bedst smiley kunne da også være rart at kunne bygge ud til et surround senere, men er det bedre at vente med at købe forstærker til det?

  • #6   10. jun 2014 Yamahaen kan godt køre stereo, men en int. stereo forstærker vil gøre det bedre.. Hvis du i fremtiden ikke alt for lang frem i tiden skal ha sorround kan du lige så godt købe sorround receiver med det samme.

  • Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #7   10. jun 2014 Også lidt det jeg tænkte, men med hensyn til watt og følsomhed, hvordan ville yamaha forstærkeren så køre med et komplet lektor sæt? smiley gider ikke ikke købe den hvis den alligevel skal skiftes senere smiley

  • Jacob R
    Jacob R Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Svar: 15
    #8   11. jun 2014 jeg ville ikke købe Yamaha en den er for svag og har pre-out til alle kanaler ,hvis du ikke er voldsomt film entusiast skal du heller købe en god stereo forstærker. film kan også ses i stereo

  • Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #9   12. jun 2014 Altså af hvad jeg ser er der 115W i yamaha forstærkeren og der er kun 75W i cambridge forstærkeren?





  • Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #10   12. jun 2014 Så i den vinkel vil jeg da sige at Yamaha forstærkeren er stærkest af de 2?

  • Jacob R
    Jacob R Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Svar: 15
    #11   12. jun 2016 nej Christian
    Yamaha er opgivet til 2x80 watt i 8ohm (læs linje 3)
    Jeg ville vælge Cambridge med 2x75 Watt
    fordi den har kraftigere strømforsyning og fordi dine højtaler er opgivet til 6ohm

    ved 6 ohm vil bare cambridgen lever mere power , hvor Yamaha nok vil slukke ved høj lydstyrke


Kommentér på:
Søger hjælp til valg af forstærker til dali lektor 6

Annonce