{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Just
Just
Tilmeldt:
23. mar 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327

Hi-Fi entusiaster {{forumTopicSubject}}

Godmorgen Hifigalleri.

Jeg står og skal bruge et sæt midlertidige højtalere til mit musik anlæg. Men syntes ikke umildbart jeg kan finde noget spændende ude på markedet. Så hvorfor ikke bruge jer, der sikkert alligevel ofte ser på højtalere tilsalg.

Jeg har et par enkelte krav, det skal kunne spille med min Music Hall forstærker, skal selvfølgelig være en vellydende højtaler - Ingen subwoofer! Også vil jeg helst ikke overstige 4000. Da dette kun er midlertidig, indtil jeg bestemmer mig for hvilken retning jeg skal gå næste gang.

Hvis det skulle være intresserede i hvorfor jeg ønsker at skille mig af med min øjesten (Music Hall - Phonar) Er det udelukkende fordi jeg nu har haft sættet i nogle år, så nu skal der prøves noget nyt og jeg har længe gået med drømme om at der stod et sæt Martin logan.

Eneste interessente højtaler jeg selv har kunne finde er proac's tablette Reference 8. Men syntes 4500 er lige i overkanten. (Har selvfølgelig skrevet til gutten)

Så hvis i skulle komme om nogle højtalere, så husk mig endelig. Phonarerne er solgt, så jeg har faktisk ikke noget at lytte på lige nu. Ud over mit surround!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hi-Fi entusiaster
Kommentér på:
Hi-Fi entusiaster

Annonce