{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.699 visninger | Oprettet:

Vincent effektforstærker {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Endnu engang søger jeg råd og vejledning fra jer smiley

Min nuværende opsætning lyder(billeder kommer senere)

Receiver: Onkyo Tx-nr616

Højtalere: XTZ 99.36 MKll (Bi-wired)

Subwoofer: XTZ 99 W10.16

Kabler: Supra Classic 2.5

Opsætningen er med henblik på Hjemmebio - Stereo 50/50
Bag- /center højtalere til købes senere


Mit problem er at jeg syntes der mangler bund og opløsning i lydbilledet på mine højtalere og har spurgt flere og de har en teori om at min receiver ikke levere nok kraft til at drive dem ordenligt og det ville afhjælpe mit problem med en effektforstærker.

Mit spørgsmål er: Jeg har haft kigget på en VINCENT SP-331 og jeg kan godt lide designet på den og de påstår at den sagtens kan levere varen.
Hvad er jeres mening om den?
Er der bedre alternativer?

Hilsen
Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vincent effektforstærker
  • #2   15. jun 2013 Hiv den hjem til en lytter.. Den kan godt stætte gang i dine enheder :0)

    Jeg var selv ret lun på den, brød mig dog bare ikke om de håndtag på fronten. Så det blev en emotiva i stedet for.
    Men Dan fra dans tv låner dig gerne en med hjem.. Og han er til at handle med.. :0)


  • #4   16. jun 2013 "måske" folk gik ud fra, at trådstarter selv var klar hvilke stik der var bag på hans maskineri. Men ja du har da fuldstændig ret, ny receiver eller processor, med tilhørende effektklump, skal der til.

  • #5   16. jun 2013 Jeg gik udfra at den havde pre-out for det var hvad sælgeren bildte mig ind da jeg købte maskinen at det så kun er til subwoofer må jeg jo så tage på min "kappe"

    Så for at få mere tryk på så er min eneste mulighed en ny receiver?


  • #7   16. jun 2013 Jesper.

    Trådstarter spørger til vores mening/opfattelse af en VINCENT SP-331, og jeg svarede.. Kan ærligtalt ikke se problemet i det..

    Havde spørgsmålet lydt på om man kunne sætte en effekt efter en Onkyo Tx-nr616, så havde jeg sat mig ind i det inden jeg svarede.. :0)

    Jeg er sikker på at min uvidenhed er tilgivet af trådstarter ;0)


Kommentér på:
Vincent effektforstærker

Annonce