{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.502 visninger | Oprettet:

Forstærker tilslutning til pc {{forumTopicSubject}}

Hejsa første post her. Jeg tænkte om det er muligt på en eller anden måde at tilkoble en forstærker til en pc til når man skal spille musik? Ved dog ik med lyd kvaliteten, men det er vel bare et lydkort? Havde nemlig tænkt mig at gøre dette når mine pc højttalere på et tidspunkt ik rigtig er mig mere eller bare ik kan klare det mere. Dem jeg har set til er (link fjernet) Eller (link fjernet) Jeg ser en fordel ved 326eren fordi man kan tilslutte Sub, men er det virkelig nødvendigt, selv med ''små'' højttalere? Håber på at få nogle svar som kan hjælpe mig i rigtig retning, takker på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstærker tilslutning til pc
  • #1   12. maj 2013 Kom til at lave 2 (er jo ny) :b

  • Casper C
    Casper C Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 302
    #2   12. maj 2013 Du kan købe et phono til jack fra forstærkeren til din pc.

    Du kan også købe dig en usb dac og bruge usb fra dac til usb i pc'en. Det havde jeg valgt, da du så kører udenom lydkortet i din pc.


  • #4   12. maj 2013 Er der en bestemt grund til at det skal være en forstærker som er tilsluttet din computer? Hvis ikke...
    Muligheden for aktive højttalere er der jo også.
    Hifiklubbens argon aktive højttalere er en mulighed
    (link fjernet)


  • #5   13. maj 2013 Ok tak. Vil se nærmere på det, i har gjort det meget mere forståeligt for mig smiley

    Og Kim jeg ser på det smiley


Kommentér på:
Forstærker tilslutning til pc

Annonce