{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.607 visninger | Oprettet:

Anbefal en effektforstærker {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal anskaffe mig en 2 kanalers effektforstærker

Den skal helst findes på brugtmarked og må max koste omkring de 5000kr +/-

Effekten skal drive et sæt 604s3(specs i bunden) og kunne udnytte dem fuldt ud, B&W er kendt for at være tunge at trække så den skal være meget strømstærk.

Jeg ønsker både bund og ren lyd

som preamp har jeg en fin lille rør forstærker



P.S. jeg ønsker kun anbefalinger af modeller som DU selv har PERSONLIG erfaring med, ikke noget med at "jeg har engang i 1843 læst at den er god"



P.P.S er ikke interesseret i NAD da jeg allerede har haft prøvet det og lyden matcher ikke med B&W.



















B&W 604S3

Impedance : 8
Bi-Wiring Compatible
Power admitted (W) : 200w
Tweeter : 25 mm
Medium : 180 mm
Boomer : 2 x 180 mm
Bandwith : 39Hz – 22 kHz
Sensibility (dB/W/m) : 90.0


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal en effektforstærker
  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #2   17. sep 2012 Rotel rmb-1080 burde være til at finde indenfor dit budget, og er nok den af de blokke jeg har haft, jeg savner mest smiley

    Den trækker sgu det meste smiley


  • #3   17. sep 2012 Jeg har selv en lille 2x80 watts proton effektforstærker, masser af bund og rimelig neutral i diskantområdet. Kunne i hvert fald tæske et par dali 850 igennem uden problemer.

  • #4   17. sep 2012 Der er er en Aragon 4004 mkII til salg på hifi4all. Den står dog til 6500kr, men mon ikke den kan forhandles lidt.
    Ellers må du købe min Bertram... og så render jeg ud og køber den der Aragon smiley


  • #5   17. sep 2012 Har godt det den Aragon men den er i jylland og sælger ønsker ikke at sende, men ja den ser "fræk ud"

    Jeg takker for forslag indtil videre og vil kigge på dem alle


  • #6   17. sep 2012 Hifitossen: Tag ikke fejl af klasse D smiley Jeg var selv ved at købe en Aragon inden jeg købte min Bertram - men den blev solgt ;-/

  • Kleen
    Kleen Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 1 Svar: 70
    #7   17. sep 2012 Jeg har haft følgende. Palladium var aldrig helt min kop the (balancerede monotrin). Aragon 4004 spiller udmærket. Mk2 tilmed lidt bedre.
    Men 8008 ta'r absolut stikket hjem! Det er edderylemig en tæskefed spillemaskine - specielt hvis man kan være heldig at finde BB-udgaven.


Kommentér på:
Anbefal en effektforstærker

Annonce