{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.553 visninger | Oprettet:

Stille cd afspiller {{forumTopicSubject}}

Det jeg skal have skiftet ud er min cdafspiller, har haft nogen der gode, men har så solgt dem, så det endte med jeg manglede en, yamaha fra engang i starten af 90'eren til midt 90erne, jeg fik så en dac som kunne bruges med min cdafspiller, desværre virkede den digitale udgang ikke, denon lavere model, den ene larmede lidt når den afspillede en cd (selve cden som drejer rundt), så en anden denon cd afspiller, den ville ikke afspille alle cder og den ville gerne køre drevet ud og ind når jeg ville lukke eller åbne drevet for at tage cden ud,putte en ny i.

Så fandt jeg en billig denon dvd drev DVD-1730 som virker som den skal, dog som mange dvd afspiller er den lidt langsomt, den larmer også når en cd afspilles, så jeg skal som det næste have en støjsvag cd afspiller, min pc og hifi anlæg står tæt på hinanden og kan nemt høre cden når den afspilles over min pc som er helt støjsvag

Kan ofre 1000-2000kr, den skal være sort, have coaxial ud da jeg vil bruge den med min Topping E30 og da jeg vil bruge den med min dac er en til 2000kr med god lyd ikke vigtigt (dac af høj kvalitet i cdafspilleren er ikke vigtig).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stille cd afspiller
Kommentér på:
Stille cd afspiller

Annonce