{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  denon & Cerwin vega
  • #1   17. jan 2012 Hmmm............ Du ved åbenbart ikke ret meget om strøm, ampere osv gætter jeg på?

    DC-1515 trækker kun 0.22 watt i drift, for 96 db i en meters afstand? Så må det helt klart spille vanvittigt højt, ikke godt men højt. 103 db 1 watt en meter, ok, det er så omkring 0.22 watt, det er jo vanvittigt, igen............
    Og vi lander omkring 130 db lydtryk.........
    Det fede er jo netop at ved den type højttalere behøver man kun en ganske lille forstærker for at spille afsindigt højt, men som alle andre knægte skal der skydes med kanoner. Ja ja, jeg hører også AC-DC for høj volume, men aldrig for længe ad gangen, man kan blive alvorligt høre skadet på få sekunder hvis man er uheldig.........
    Tinitus........


  • #2   17. jan 2012 altså det der fattede jeg da narda a ?:D spørg om der er nok power til at kunne styre dem orndentlig ? smiley

  • #3   17. jan 2012 Allan det var dog godtnok det mest ukonstruktive svar jeg læng har læst! :b

    Svar dog ordentligt, jeg kender ikke selv forstærkeren, så vl ikke smide min mening, men Denons monoblokke mener jeg da generelt ikke er helt tossede smiley Og så prøv! Hvis du synes bassen må være lidt strammere så smid mere effekt på smiley


  • #4   17. jan 2012 ja okay smiley

  • #5   22. jan 2012 Det korte svar er JA!


  • #6   22. jan 2012 Man behøver ikke kende en forstærker på 200 watt og 20-30 kg vægt for at kunne vide om den kan trække DC1515, det vil sådan en kæmpeforstærker altid kunne.

  • #7   22. jan 2012 1515 har en høj følsomhed, men deres opgivne følsomhed på 103 db, er ren ønsketænkning. Det er først ved de nyere serier, at opgivelserne for følsomhed, er realistiske.





  • #8   23. jan 2012 Laveste følsomhed jeg har hørt var 0.09 watt Clipsch-horn i kæmpekabinet.

Kommentér på:
denon & Cerwin vega

Annonce