{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forstærker hjælp
  • Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 169
    #1   31. okt 2011 Prosonic? det må være sådan en Bilka højtaler? I så fald ville jeg købe en billig brugt forstærker.

  • mikkel c
    mikkel c Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10
    #2   31. okt 2011 Det er nogen ældre nogen men de har kostet 3500 kr stk

  • #3   31. okt 2011 Hvis de højttalere har kostet 3500,- pr stk, er det århundredes groveste overpris.



  • #4   31. okt 2011 prosonic er et billigt bilka mærke, og hvis de har kostet 3500kr bare for et sæt, så er man taget groft i røven...

    jeg ville finde en billig effekt forstærker og smide for... du bruger vel bare din computer / Ipod / Iphone som afspiller...


  • #5   31. okt 2011 Den Nad der bliver linket til kan knapt trække 2 små stander højttalere. Prosonic Power 300 har 2 stk 12" basser HVER. Der skal noget PA forstærker til.

  • Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 169
    #6   31. okt 2011 Små stander højtalere er sjælendt særlig følsomme, det er langt nemmer at opnå høj følsomhed i en stor kasse, mit bud er at den lille NAD forstærker fint magter de Prosonic 300. Men til 1200 kr. vil man nok kunne finde noget lidt ældre med flere kræfter.

  • #7   31. okt 2011 Jeg ved godt de ikke er særlig følsomme men tilgengæld trækker de ingen ampere. DET gør de prosonic derimod og vil lyde af helvedes til med en lille Nad forstærker.

  • mikkel c
    mikkel c Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10
    #8   1. nov 2011 Kan jeg bare bruge en effekt forstærker når jeg kører musikken over computeren? Jeg har aldrig fundet ud af hvordan de virker

  • #9   1. nov 2011 jep, du kan nemt bare bruge en effektforstærker... du skal bare have det rigtige stik... de stik kan fås overalt...

    men ja, du kan bare bruge en almindelig PA effektforstærker og så sætte computeren...


  • mikkel c
    mikkel c Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 10
    #10   2. nov 2011 Okay bruger kabel allerede på den forstærker jeg har nu smiley

Kommentér på:
forstærker hjælp

Annonce