{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.185 visninger | Oprettet:

Harman kardon {{forumTopicSubject}}

Hvilken en af disse 3 er umiddelbart "bedst", nogen der evt. har personlige erfaringer?

Harman Kardon - AVR 235
Harman Kardon - AVR 430
Og Harman Kardon - HK 3470

Jeg har lige nu en HK 3470, og overvejer enten 235 eller 430, men kan ikke finde ud af hvilken og om de er bedre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Harman kardon
  • #1   10. jun 2011 eller en AVR 630 smiley

  • #2   10. jun 2011 Jamen det kommer jo an på om du skal bruge det til stereo eller surround smiley Den du har egner sig udelukkende bedst til stereo og musik lytning, endda meget godt smiley

    Hvis det er fordi du vil opgradere til surround, så ville jeg klart vælge AVR 630.

    Men hvorfor fanden kigge på så gamle modeller? Med m indre du kan få et godt tilbud.

    jeg ville tage den her umiddelbart: http://www.cinemagic.dk/shop/harman-kardon-avr-3791p.html


  • #3   10. jun 2011 Jeg vil sige det samme som Allan, det skal VIRKELIG være et godt tilbud på de gamle modeller der før det kan betale sig. Hvis du vil have surround, så finder du hurtigt ud af hvor meget du egentlig gerne vil ha koblet på og så kommer du til at ærge dig over ikke at have valgt en model med HDMI indgange.

  • #4   10. jun 2011 Hvad med en AVR 445, men 2 HDMI IN - 1 OUT ?

  • #5   10. jun 2011 Flipmode W, det ville være SKØNT! men tror ikke lige jeg har pengene til sådan ind (:

    Men ja, søren og Allan, det er primært surround sound jeg p.t søger lige nu.
    avr 630 koster mig 2900kr


    Vil gerne have en god reciever til surround sound, og tænkte nok at disse modeller var lidt for gamle..


  • #6   10. jun 2011 Flipmode W, hvor gammel er den model?

    Men ja, søren og Allan, det er primært surround sound jeg p.t søger lige nu.
    avr 630 koster mig 2900kr


    Vil gerne have en god reciever til surround sound, og tænkte nok at disse modeller var lidt for gamle..


Kommentér på:
Harman kardon

Annonce