{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.392 visninger | Oprettet:

Anbefaling af DAC. {{forumTopicSubject}}

Min næste opgradering skal være en DAC-konverter, og jeg har snust lidt rundt på nettet, og fundet den her:

(link fjernet)

Fikst design, og en fornuftig pris. Men er den god nok?
Jeg bruger udelukkende min MacBook Air til musikafspilning.

I må meget gerne komme med andre forslag til omkring 1000 kr.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af DAC.
  • Johnny R
    Johnny R Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
    #1   9. maj 2011 Godt råd: Køb den på eBay.. fik min for 230,- alt incl.
    Bare søg på DAC


  • #2   9. maj 2011 Godt tip!
    Er du ellers tilfreds med den?


  • Johnny R
    Johnny R Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
    #3   9. maj 2011 Meget.. Men det nu ikke den som du har, jeg valgte en anden uden hovedtelefon udgang, valgte en med Burr-Brown og understøttelse af 7.1 Surround, der er 3 stik på, USB ind, optisk og coaxial ud.. Funker rigtig godt og passer kanon til mine ørers opfattelse af god lyd. Men lur på nogle forskellige, der er mange fra Kina som sender fragtfrit til DK

  • #4   9. maj 2011 Tak for tippet, jeg vil lige prøve at kigge lidt rundt.
    Hvis du har nogle konkrete links, må du meget gerne sende dem!


  • Johnny R
    Johnny R Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
    #5   9. maj 2011 www.dealextreme.com Alt sendes fragtfrit til DK

  • #6   9. maj 2011 husk endelig. alt over 14 dollars kan resikeres af blive opfanget i tolden og så hedder det toldafgift ( 17% ? ) plus 160kr til post dk i gebyr.

    alle vare uden for EU er omfattet af spec import regler. så omvendt køber du inden for EU så er der ingen afgift.

    men med nuværende regler kan en ting til 15 dollars, reelt komme til at koste 55 dollars når afgift og told er betalt.

    nogle gange går den, nogle gange går den ik. men vær forberedt på at modtage et brev fra post dk, og så skal du hoste op med penge inde du får varen i hånden. og det er minimum 200kr eller mere og de kræver købs dokumentation.

    ja det lidt æv. men det bedere at vide det på forhånd.



  • #7   9. maj 2011 det skal så bestemt ikke afskrække dig fra at gå på ebay eller andre steder og handle, det kan godt betale sig! ting du ikke nemt finder her hjemme og så til den ½ pris med fragt, selv med afgift.

    min egen DAC blev købt fra ebay i sin tid. den kostede 1200kr med afgift. og så self med fransformator og de andre ting ved siden af. men

    se her. det er bare en blandt mange.

    http://cgi.ebay.com/HIFIDIY-mini-USB-DAC-Kit-/320685550350?pt=Speakers_Subwoofers&hash=item4aaa592b0e#ht_4281wt_682


  • #8   10. maj 2011 Jeg handler mange cykeldele på nettet, fra rundt om i verden, så jeg er nogenlunde inde i reglerne omkring det. Men tak for tippet alligevel!
    Den ser rigtig spændende ud, den du linker til! Og samlesæt afskrækker mig bestemt ikke!


Kommentér på:
Anbefaling af DAC.

Annonce