{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Hviken Pioneer CDJ afspiller? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg søger lidt hjælp..

Jeg skal ud og have en Pionner DJ pult, men aner ikke om jeg skal købe en med 2 stk brugte CDJ 1000 MK3, elleren med 2 stk nye CDJ 850? Prisen vil stort set blive det samme, men hvad er bedst at købe? CDJ 850 er en forholdsvis ny model fra Pioneer.. Afspillerne vil komme til at skulle arbejde sammen med Serato DJ software på Labtop!

Håber nogle kan guide mig lidt smiley

Her er data på 850'eren: (link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hviken Pioneer CDJ afspiller?
  • #1   18. sep 2010 Hey ..

    Hvis det alligevel skal køre med Serato, så nap 1000MK3 .. Den eneste fordel (i mine øjne) ved 850eren er USB funktion, som er ligegyldig når du bruger software .. Det var noget andet, hvis det var CDJ-900, fordi den kan styres via MIDI i Serato ..

    1000MK3 var jo topmodellen før de nye modeller, så den er bedre end de nye skrabede versioner


  • #2   21. sep 2010 Men 850'eren har jo også MIDI udgang?

    Copy/Paste fra arteq.dk:

    CDJ-850 multi-media afspiller har MIDI kontrol, så styring af forskellige deejay softwares fra en bærbar computer. Med brug af den indbyggede USB HID-interface, kan CDJ-850 også styre mere komplekse deejay softwares uden behov for en time code CD. For yderligere alsidighed, kan spilleren også bruges som en PC audio interface.


  • #3   22. sep 2010 Jep det har den .. Men den ændre bare ikke på, at Serato ikke understøtter den via MIDI (i hvert fald ikke endnu), men det er da meget tænkeligt at Traktor osv. kan ..

    Ellers er det vel et spørgsmål om tid får Serato får den med, men lige pt er det bare ikke muligt


  • #4   22. sep 2010 Okay, tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Hviken Pioneer CDJ afspiller?

Annonce