{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.873 visninger | Oprettet:

Martin P
Martin P
Tilmeldt:
23. jan 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Denon forstærker {{forumTopicSubject}}

Jeg har sådan en gammel sag til at stå som jeg gerne vil ha til at spille igen! Nogen gode ideer hvor man kan henvende sig og få kigget på den, for smider den sku ikke bare ud! Det drejer sig om en Denon PMA-1560 smiley

MVH Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Denon forstærker
  • #1   23. jan 2010 mon ikke Hifiklubben ville være de første du skulle spørge?.

    Hvad fejler den?


  • Martin P
    Martin P Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   23. jan 2010 Jamen hehe er ikke den store hifi kender, men dengang den virkede så var det ligesom når man tøndte for power gik der lige 2 sek som kom der et klik og så virkede den...Det der klik mangler nu.. Griner håber det ikke er helt umuligt at forstå! -LOL-

  • Sten P
    Sten P Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 31 Svar: 176
    #3   23. jan 2010 har du tjekket om der skulle være sprunget en sikring inde i den eller måske sidder der en sikring bagpå

  • #4   23. jan 2010 smiley lydder meget vel kendt dit problem jeg har har en del gamle denon forstærker og de to af dem fik det problem... jeg fik den ene lavet i hifiklubben dengang mener det kom til at koste en 1000 lap så spørgsmålet er om det kan betale sig?? smiley

  • #5   24. jan 2010 tror jeg kan lave den for dig lyder som det samme som min denon pma 1315 r har lidt af

Kommentér på:
Denon forstærker

Annonce