{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, mangler svar på ukendt effektforstærker
  • #1   20. sep 2017 Er det noget der er noget værd eller er vi ude i elektronik skrot?

    profilbillede
  • #4   23. sep 2017 Står der ikke Dantax bagpå?

  • #5   23. sep 2017 Ved så meget at tilbage i 90erne lavede Dantax noget semi highend men det er kun kabinettet der er derfra smiley

  • #6   23. sep 2017 Dantax Krypton

  • #7   23. sep 2017 Jeg gik meget op i HiFi i 80 og 90erne og har aldrig hørt om den der, men opbygningen ser da rimelig muskuløs ud.

  • Frank A
    Frank A Tilmeldt:
    okt 2013

    Følger: 1 Svar: 153
    #8   28. sep 2017 Ser ud til at det er The end mk 3 lækker forstærker

    profilbillede
  • #9   19. dec 2023 Hejsa .. ved godt det måske er et skud i tågen ??har du stadig denne fede effekt blok fra Dantax/Krypton audio ? Denne blok skal man absolut ikke tage fejl af da den er bygget af stumper fra lc audio ! Der findes også en vanvittig fed forforstærker til sættet ..jeg har sådan en til at stå som aldrig skal sælges .. fedt grej også selvom at der står Dantax på ..rigtig mange folk aner ikke at Dantax faktisk har lavet utrolig meget godt grej ! Bla dette Dantax -krypton sæt .. de har lavet deres Utopia højtalere samt Albatros som er bygget med bla peerless og morel og nogle af dem også med scanspeak.. så er der også deres opus serie som slet heller ikke er til at kjemse af ! Bla opus 5-6 18 opus 40 og opus 60 ! Dette er serier som spiller utrolig godt og spiller op med langt dyrere mærker ! Jeg husker også nogle modeller i deres sx serie 200 250 og 300 var med scanspeak enheder ! Jeg er usikker på om 200 var men de to andre er ihvertfald.. så man skal ikke altid lige dømme på navnet .. jeg ved godt dette er en meget gammel tråd men det kunne jo være der var nogle som også faldt over den som jeg lige gjorde ??Dantax har forresten også lavet rigtig fede rør forstærker bla Ta-80 .. tjek den selv ud på Google smiley

Kommentér på:
Hjælp, mangler svar på ukendt effektforstærker

Annonce